Het idee van een silhouet foto is leuk. Maar ik zie nog details in het t-shirt van de jongen. De hand stoort me ook. Ik had ook graag wat meer detail in de wolkenlucht gezien. Ik vind het geheel nu grauw ogen, terwijl het best een mooie plaat had kunnen zijn.
Het idee is mooi, maar het shirt bevat nog te veel details. De hand stoort mij ook. Hij had, zoals miseria zegt, op het paard moeten liggen of juist onder de mond van het paard. Dan had de hand voor mij niet perse het paarden moeten raken.
tos
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-11 14:49
vinden jullie hem zo dan mooier? of is ie der slechter op geworden?
De tweede is al veel sterker doordat je de details van het shirt niet meer ziet. De laatste bewerking is niet helemaal netjes gedaan, maar dat is wel het idee.
ik vind het een mooie foto! dan wel de tweede dat ze beide donker zijn. leuk!
linnnh
Geplaatst: 13-05-11 17:32
Saskiaa_ schreef:
De tweede is al veel sterker doordat je de details van het shirt niet meer ziet. De laatste bewerking is niet helemaal netjes gedaan, maar dat is wel het idee.
Ik kan ook totaal niet bewerken hoor haha, maar het ging even om het idee
tos
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-11 18:39
ja inderdaad, het gingevewn om het idee. hihi even niet zoveel tijd om te bewerken. maar dat komt nog wel in ieder geval al dankjewel voor de tips. meer tips zijn ltijd welkom
_l_amanda_l_
Geplaatst: 13-05-11 20:10
onder het paard, zat daar wat? dr zit een vlek in de wolken zegmaar, met photoshop misschien een beetje "smooth" maken?
Het idee is wel heel mooi, met wat meer kleur (zoals op je tweede fotopost) maakt het al een heel ander beeld De hand zou ik niks aan prutsen hoor, t stoort niet vind ik
tos
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 09:50
ja, was eigenlijk gewoon even voor het idee inderdaad. Maar komt wel goed hoor. dankjewel verder voor de tip