[TEK] Labrador Bowie in pastel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Labrador Bowie in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:00

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie hier even komen kijken. :j Tot nu toe durfde ik nog geen tekening op Uit de Kunst te plaatsen, maar op verzoek van 'opdrachtgeefster' Channiiiej toch maar een topic. :o Ik heb geprobeerd haar leuke jonge labrador Bowie te tekenen. Hiervoor had ik nog nooit een serieuze poging gedaan tot het tekenen van een hond. Ik vond het behoorlijk lastig maar wel erg leuk om te doen!

Afbeelding
Bowie dus, pastelpotlood en -krijt op A3-formaat, naar deze foto.

Tips, opmerkingen en verbeterpuntjes hoor ik heel graag! :D Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden Sorry voor de matige uploadkwaliteit, maar het geeft toch een aardig beeld denk ik zo :) In werkelijkheid is hij wel wat lichter.

(Overigens is deze tekening door een misverstandje niet verkocht - mochten er liefhebbers zijn, stuur maar een pb'tje! :o )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-11 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Reneee_

Re: [TEK] Labrador Bowie in pastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:02

Ik vind het echt een prachtige tekening. Alleen zijn naar mijn idee de ogen niet helemaal gelijk. :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:10

zooooo als dit je eerste honden tekening is, beloofd dat voor de toekomst!!
Ogen zouden idd wat aangepast kunnen worden, maar ik vind er erg veel karakter/persoonlijkheid vanaf stralen

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:11

Daar is mijn mooie hondje! :D
Ik vind hem echt super mooi geworden hoor <3 This echt mijn hondje :D

@Reneee_; Als je naar de foto kijkt, zijn de ogen ook niet helemaal gelijk!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:15

Op de foto kijkt de hond naar beneden, als de hond netzoals op de tekening meer naar boven zou kijken, gaat het bovenste ooglid ook meteen wat naar boven.Misschien dat het daarin zit.
Maar ik vind het totaal niet storend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 16:25

Bedankt voor jullie leuke reacties! De ogen heb ik dan erg lang mee geworsteld, wat zijn dat toch lastige dingen, hihi. Met name met het voor ons rechteroog wilde maar niet lukken. Ik wilde er graag wat meer leven in proberen te tekenen dan op de foto, maar het zit inderdaad net niet helemaal lekker, daar hebben jullie gelijk in :j

Chantal, ik ben blij dat je er echt je hondje in kan herkennen, dat was natuurlijk het belangrijkste! :D