Het ongeluk:
Carry rijd op haar fiets naar haar pony Leono. Ze zou vandaag een lekker lange buitenrit gaan maken. als ze bij Leono is ziet ze een klein meisje op de grond zitten en ze huilt. Carry gaat naast het meisje zitten en vraagt: ‘wat is er? het meisje antwoord:’ik heb net een pony gekregen hij heet Bonnie maar ik deed net de stal deur open en hij vliegt naar buiten. ik probeer hem nog te pakken maar dan begint hij te stijgeren.’ ik zadel Leono op en ga Bonnie zoeken.ik merk wel dat Leono wel een beetje druk is en zet hel even in galop. opeens zie ik een zwarte D-pony. dat moet Bonnie zijn! zodra Carry dichterbij komt rent Bonnie weg. maar Carry voelt ook Leono versnellen. al snel heeft ze geen controle over haar pony meer. gelukkig is het pad hier breed. maar straks word het smaller en wat nou als ze daar achter een boom blijft hangen of zo iets. als ze bij het smaller stuk aankomen gaat Leono niet zachter.het gaat nog goed totdat er een grote bocht komt. na de bocht staat de grote eik. die eik heeft het hele pad in beslag en daar moet je is stap langs want anders kan je niet goed bukken. ze gaan de bocht in. Carry trekt uit volle macht aan de teugels maar Leono stopt niet. de grote eik komt nu wel heel dichtbij. nu weet ze dat ze er in ieder geval af gaat vallen. ze berijd zich voor op een klap. ze voelt de boom tegen haar arm en de klap op de grond. en daarna voelt zie niks meer.
moet ik veder gaan of niet?