verhaal: het ongeluk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

marloes12345

verhaal: het ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 19:18

Het ongeluk:
Carry rijd op haar fiets naar haar pony Leono. Ze zou vandaag een lekker lange buitenrit gaan maken. als ze bij Leono is ziet ze een klein meisje op de grond zitten en ze huilt. Carry gaat naast het meisje zitten en vraagt: ‘wat is er? het meisje antwoord:’ik heb net een pony gekregen hij heet Bonnie maar ik deed net de stal deur open en hij vliegt naar buiten. ik probeer hem nog te pakken maar dan begint hij te stijgeren.’ ik zadel Leono op en ga Bonnie zoeken.ik merk wel dat Leono wel een beetje druk is en zet hel even in galop. opeens zie ik een zwarte D-pony. dat moet Bonnie zijn! zodra Carry dichterbij komt rent Bonnie weg. maar Carry voelt ook Leono versnellen. al snel heeft ze geen controle over haar pony meer. gelukkig is het pad hier breed. maar straks word het smaller en wat nou als ze daar achter een boom blijft hangen of zo iets. als ze bij het smaller stuk aankomen gaat Leono niet zachter.het gaat nog goed totdat er een grote bocht komt. na de bocht staat de grote eik. die eik heeft het hele pad in beslag en daar moet je is stap langs want anders kan je niet goed bukken. ze gaan de bocht in. Carry trekt uit volle macht aan de teugels maar Leono stopt niet. de grote eik komt nu wel heel dichtbij. nu weet ze dat ze er in ieder geval af gaat vallen. ze berijd zich voor op een klap. ze voelt de boom tegen haar arm en de klap op de grond. en daarna voelt zie niks meer.
moet ik veder gaan of niet?

TonyLover_

Re: verhaal: het ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:24

jaaaaa! ik vind het spannend!
:=

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:26

Verder! :P

marloes12345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 19:43

na een tijdje voelt Carry een warme adem in haar nek. ze opent haar ogen en ze ziet Bonnie weer. ze probeert op te staan. maar haar rechterbeen doet te veel pijn. ze zoekt in haar jas zakken of haar mobiel misschien in haar jas zak zit. maar dat levert niet veel op. want ze bedenkt zich dat ze haar mobiel net voordat ze wegging aan de oplader had gelegd. ze kan zich wel voor haar kop slaan. normaal als ze een buitenrit gaat maken neemt ze altijd haar mobiel mee. als ze achter haar kijkt ziet ze een paar meter van haar vandaan Leono en Bonnie met hun neuzen tegen elkaar staan. Leono blaast in de neusgaten van Bonnie en die snuift op zijn beurt weer terug. er doet zich een heftig schouwspel voor. Leono trapt een beetje met zijn been en ze snuffel helemaal aan elkaar.na een tijdje aan ze naast elkaar staan grazen. dan bedenk Carry dat ze een appel bij zich heeft. ze pakt de appel en roept Leono. ze hoopt dat ook Bonnie meeloopt en dat ze het halster om kan doen en dan proberen op te staan met de hulp van de pony's. haar plan werkt en ze krijgt het halster om. maar dan komt het moeilijke deel. ze moet proberen op te staan en dan op Leono te komen. na een tijdje lukt het en ze rijd naar het bos huisje wat een stukje veder op ligt. ze kent de mensen die daar wonen.
word vervolgd

luukieluuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 01:36

ga verder!! Leuk!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 06:50

Paar kleine tips om je verhaal te verbeteren:

-Begin je zin met een hoofdletter,
-Gebruik zo nu en dan de enterknop,
-Zet een gesproken zin op een nieuwe regel,
-Let op in welke tijd je schrijft. Carry rijd is tegenwoordige tijd, Ze zou is verleden tijd. ;)
-Probeer niet te snel te gaan in je verhaal. Vergelijk een verhaal met een 30km zone en niet met de snelweg :P
-Let ook op dat je niet vanaf Carry naar de ik vorm overgaat. Dat word verwarrend.

Als je dat meeneemt word je verhaal veel leuker om te lezen.
Laat je vooral niet afschrikken door dit commentaar, want zo is het absoluut niet bedoelt.
Je verhaal is leuk, maar kan gewoon nog leuker worden als je iets meer op de schrijfregels let :)

Succes met schrijven en ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:36

YRT -> UK

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 11:39

In de regels van UK kun je lezen dat elk deel van een verhaal dat in delen wordt geplaatst, minimaal 1500 woorden moet bevatten.
Zodra je die 1500 woorden hebt mag je opnieuw een topic plaatsen. Voor meer informatie: [MH] Welkom op [UK] Uit de Kunst

Om deze reden hier een slotje. :)