na al even geen topic meer geopend te hebben wil ik nu graag weer een paar foto'tjes laten zien van mij...... mijn copyright is inderdaad veranderd naar iets kleiner en pleun i.p.v. pleuni
ik vindt het erg jammer dat de twee imo niets met elkaar te maken hebben. De eerste vindt ik een heel sterke plaat, spreekt echt sfeer uit. De tweede is zeker netjes maar vergeleken met de eerste wat gewoontjes. Indien mogelijk had ik m aan de bovenkant van de vleugel ook ietsje meer ruimte geven maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Je hebt m wel op een heel mooi moment te pakken, zo met die uitgestrekte vleugels en spoor in het water.
tos
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 12:33
dankjewel,,
de reden dat de foto van de zwaan zo is uitgesneden is omdat hierboven land begon en dit anders erg rommelig uit zou zien. had misschien beter alleen de 1e foto kunnen posten inderdaad... maar daar kom je achteraf pas achter
ik vind het een beetje zonde dat de zwaan uit het beeld vliegt en denk dat zwart wit hem niet sterker maakt. foto 1 zou mooi zijn als je een stukje van de rechterkant af haalt ze staat te veel in het midden
De eerste heeft wel wat. Bij dit soort gezichten mag je best wat harden belichten. Dat benadrukt juist de lijnen in het gezicht, normaal doe je dat je model niet aan maar in dit geval zou het goed werken. De achtergrond had ik graag rustiger gezien.
ben het wel met jullie eens, de 1e is erg rommelig qua achtergrond. ( toen ik hem voor het eerst bekeek vond ik hem niets) maar toen ik er langer na bleef kijken en veel reacties van mensen kreeg dat deze erg goed was... dacht ik toch misschien eens posten. En als ik hem nog heb ik kleur post ik de zwaan wel eens in kleur.
misschien kun je de achtergrond van de eerste foto nog bewerken (weet niet of je daar handig in bent, sommige mensen kunnen dat heel goed) om de achtergrond wat rustiger te maken? zelf vind ik de 'drukte' op de achtergrond juist goed de sfeer weergeven.
tos
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 14:21
ja, daar weet ik wel iets van ja. maar denk inderdaad wel dat het de sfeer zou weghalen. vind altijd dat je daar mee op moet passen vandaar dat ik het nog niet heb gedaan.