[2]

[3]

Bezig geweest met het fotograferen van bloemen voor een opdracht (niet voor iemand hoor, maar zit op een soort cursus en het thema was dit keer bloemen). Ben persoonlijk erg tevreden met deze 3. Vanavond moet ik ze laten zien dus als er nog tips zijn laat het me maar weten

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en sta uiteraard open voor (opbouwend) commentaar!
*foto's zijn overigens gemaakt d.m.v. lensje keren

Verder mis ik op de laatste twee foto's wat scherpte. Ook zou ik op je composities letten: ze worden nu veelal erg onduidelijk en druk.
Dat blijft wel het moeilijke van het lensje keren. Ten eerste de scherpte en daarnaast het licht. Moet zeggen dat mn eerdere probeersels (ben nu net een week aan het lensje keren) nog veeeel donkerder waren. Maargoed ik zal er op blijven letten, dat ze wellicht nog iets meer mogen hebben.
alhoewel ik persoonlijk over de eerste qua compositie wel tevreden ben. Heb ook met witte bloemen gewerkt, maar daar vond ik het juist erg snel saai worden. Juist de kleur in deze bloem maakt het levendig, maar inderdaad wel snel te druk.