[SCH] Babies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Vie

[SCH] Babies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 07:41

De allereerste keer dat ik met aquarel werk, eigenlijk uberhaupt serieus schilder sinds mijn crea-kindertijd. :+ De bedoeling is eigenlijk een beetje te oefenen in baby-stijl, omdat we het kaartje van ons dochtertje graag zelf willen ontwerpen. Ik ben tevreden met het resultaat en ben er zeker van dat ik na een paar maanden wel iets bruikbaars op papier krijg.

Ik heb ze wel uitgesneden om te kijken hoe ik ze op de pc nog wat kan bijwerken. Baby Moon is verder onbewerkt en het idee is een beetje cliché, maar je moet ergens beginnen. Newborn Nature heb ik ietwat bewerkt op de pc, omdat de achtergrond (het blad) wit was en ik het op de pc niet goed kreeg. Ondertussen ook een beetje gekeken wat en hoe ik verder kan bewerken, het kaartje zal wsl ook wit met een tweekleur tekening worden, vandaar (nog) geen achtergrond om te kijken hoe dat uitpakte. Ik ben zelf wel tevreden met het resultaat, zeker omdat ik hiervoor eigenlijk nooit een penseel, laat staan met aquarel heb vast gehad.

Baby Moon
    Afbeelding

Newborn Nature

Afbeelding

marjoke

Re: [SCH] Babies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:14

Ah Vie ik wist niet dat jij schilderde! :)
Hele leuke ideeën heb je daar! Probeer je highlights nog wat lichter te houden, dan krijg je direkt mee diepte. Nu zijn ze wat 'dichtgeschilderd'. Zeker met aquarel moet je proberen je papier voldoende uit te sparen. Succes ermee! Ik ben heel benieuwd wat je eindresultaat wordt!