Twijfel zelf, zijn deze foto's nou mislukt of toch gelukt....? Mis een scherp stuk en ze zijn natuurlijk overbelicht maar vindt ze ook wel wat hebben, lekker zomers. Wat vinden jullie?
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 01-05-11 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Want de 1e is erg onduidelijk, ik kon niet zien wat het was totdat ik de 2e foto zag x'D De 2e foto is mooi, licht, en idd. zoals je zelf al zegt lekker zomers!
Persoonlijk vind ik ze minder, kan er niet rustig naar kijken. Foto 1 Vind ik een rommeltje om naar te kijken, geen enkel "rust" puntje vind ik Foto 2 Kijkt dan nog net iets fijner, al vind ik het alsnog geen fijn plaatje om naar te kijken. Al is de belichting hier wel beter gelukt dan bij nummer 1 gelukkig zitten hier wel scherpe stukjes op goede plekken in dat kijkt ook al wat fijner.
je heb na gedacht wat voor foto je wilde maken en of je dit wilde. wilde je dit resultaat hebben. dan zijn ze gelukt. had je iets heel andere gewild dan zijn ze mis lukt. een foto kan voor een andere mislukt zijn en voor de persoon die hem gemaakt heeft niet.