[TEK] Een Leuk uitgevallen Uitprobeersel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

salatiga1995

[TEK] Een Leuk uitgevallen Uitprobeersel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 11:12

Nou zoals de titel al zegt een leuk uitgevallen uitprobeersel!
Het was de bedoeling dat het een snelle Krabbel werd maar dat is uitgelopen tot allemaal lagen met kleuren uitproberen. Heb naderhand wel spijt ervan dat ik het op een klein blokje gedaan heb (Daarom zijn delen van het hoofd ook weggevallen) was namelijk eigenlijk van plan om kleurencombinaties uit te proberen := . Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, hij is natuurlijk nog niet af!

Ik heb hem gemaakt met Pastelpotloden en Pastelkrijt van Van Gogh op een kladblokje van ongeveer een half A4tje :)

De foto's zijn wel 's avonds gemaakt dus de kleuren zijn in het echt anders _O-
Ben er ondertussen ook achter gekomen dat het rechteroor niet klopt, dat had meer naar binnen gemoeten :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de Voorbeeldfoto :
http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/44023/268600.jpg

Ben benieuwd naar de Reacties en tips! :D

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [TEK] Een Leuk uitgevallen Uitprobeersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:31

Aangezien je tekening nog niet af is valt dit onder een Work in Progress. Bij een Work in Progress hoor je in je post foto's te plaatsen van 3 stappen waarin voldoende vooruitgang te zien is. Dat is hier niet het geval en daarom een slotje. Het één en ander kun je hier nalezen: Fnanne @ [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst
Zodra je foto's hebt van de deze tekening met 3 duidelijk verschillende stappen mag je een nieuw topic openen.