Prachtige maar zeer schuwe dieren met magische krachten,snel en geluidloos bewegen zij zich voort.Wanneer de zon in de vroege ochtend al schijnt en er een zeer dichte mist is waardoor je enkel stilte hoort.Op die dagen...als je veel gelukt hebt dan misschien,heel misschien zie je er een.
Houd je adem in en niet knipperen met je ogen want voor je het weet zijn ze alweer verdwenen..alsof ze er nooit zijn geweest."

Een tijdje geleden heb ik wat foto's in het park gemaakt,moeder natuur liet zich van een prachtige kant zien.Dat leverd mooie plaatjes op en sommigen schreeuwden om een bewerking
Deze foto had ik al uitgezocht daar ik iets mee wilde doen...
Er hangt een heel rustige sfeer op deze foto en je kunt er eindeloos over fantaseren wat er allemaal verstopt zit in de mist.

Het moeilijke is nu om de juiste foto te vinden die in dit plaatje gaat passen...toen kreeg ik een mail van een kennisje.Ze had prachtige foto's gemaakt van haar nieuwe hengstje.
Daar vond ik de een foto tussen die in mijn foto zou passen...ik heb dus ook toestemming gekregen om deze foto te gebruiken

Op de foto zie je mijn model "Silver Plates Baccarra Couragio" van Silver Spring Farm

Tips,vragen en/of suggesties zijn meer dan welkom...
.

blijven oefenen maar