[FOTO] True colors

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

[FOTO] True colors

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 20:36

Het was vandaag zo mooi weer en de bloemen in de tuin zagen er schitterend uit. Dus had even een creatief momentje :)

De foto's zijn gemaakt dmv lens keren.

Ik ben vooral weg van de tweede vanwege de kleuren. En de eerste, tja, ik vond hem erg apart dus wilde hem toch plaatsen :)

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

Alle tips zijn welkom :)

Anoniem

Re: [FOTO] True colors

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:18

De eerste vind ik echt te overbelicht, zelfs voor het creatieve. Het is niet duidelijk wat het is en de 'warme' kleuren van de bloemen komen zo niet over zoals het zou kunnen.

De tweede foto vind ik juist wel erg mooi, misschien wat standaard qua compositie maar de kleuren zijn erg mooi en ook de scherpte-diepte bevalt me wel. Het blaadje rechtsonder (van een andere plant) stoort me wel een klein beetje, maar ik denk dat dat vrij moeilijk te vermijden is :))

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 07:04

Ik denk dat die eerste het wel eens heel goed kan doen als bureaubladachtergrond. :P Dan komt hij beter tot zijn recht denk ik.

De tweede vind ik heel erg mooi! Supergave kleuren, lekker lente. Vind de compo wel wat saai, behoorlijk voorspelbaar. Maar dat stoort me niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 11:25

Grappig, ik vind de eerste juist hartstikke mooi, die zou ik zo uitvergroot aan de muur hangen, juist door het onherkenbare maar met die prachtige kleuren!
Die tweede doet mij dan weer niets, ik denk doordat de kleuren minder intens zijn.

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 22:13

Ik vind ze allebei echt heel erg moooi. :):)
Hele gave kleuren, echte blikvangers. :)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 22:14

ik vind ze allebei heel gaaf maar wat is precies lensje keren als ik vragen mag?