[FOTO] Flowers en klein beetje EFF

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

[FOTO] Flowers en klein beetje EFF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 15:56

Hoi, Jah hier ben ik weer.
Tjah heb op eens veel tijd om foto`s te maken. dat heb je als je met een gekneusde voet ziet omdat je gevallen bent met paard.
dus ben even de tuin door gestrompeld heb ben met mijn tussen ringen bezig gegaan.
ik ben te vrede met 2 foto`s heb er nog 1tje maar die is nog niet klaar daar is een vriendin nog even mee bezig omdat er iets niet wilde lukken.

de andere 2 foto`s heb ik zaterdag op de EFF gemaakt ik heb er weinig foto`s gemaakt. dit om vele reden maar grootste is toch wel dat ik niet zo snel naar mensen toe stap.
daarnaast vond ik het jammer dat ik vele mensen niet helemaal op de foto kon zetten omdat vele mensen geen bijpassende schoenen aan had!! wat is dood zonde vond van de foto!
dus heb ik het anders gedaan dus heb van de EFF ook 2 foto

nou genoeg gepraat hier de foto`s!!

1.Afbeelding2.Afbeelding

Afbeelding 3. _________________________________________ 4. Afbeelding

Elise95

Re: [FOTO] Flowers en klein beetje EFF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:37

Echt hele mooie foto's! Ook mooi scherp.

Hier heb ik niks op aan te merken. :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 20:03

haha dankje wel :)
opzich vind ik het jammer dat die gele bloem wat vies is maar jah ga hem niet van te voren afstoffen ;)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:25

AH die EFF foto's zijn tof! :)) Vooral die 3de!

De bloemen foto's doen me niet zoveel :o. De compositie vooral.. Ik weet niet waar me aandacht heen moet gaan ..

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 20:50

nou jah ik weet eigelijk dat me nicht bloemen foto`s wil daarom ben ik nu bezig met bloemen,
zo dat je bijvoorbeeld 4 kleine canvas doeken hebt. maar jah we hadden niet meer bloemen in de tuin staan ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 18:19

De bloemenfoto's doen me ook niet zoveel, maar je EFF foto's vind ik geweldig _/-\o_ Helemaal anders dan de andere portretten van EFF die je hier ziet (niet dat die slecht zijn). Je hebt achtergrond uitgezocht met prachtige kleuren die perfect bij je onderwerp passen. En je compositie is ook niet alledaags maar lekker origineel. Ik vind ze echt super +:)+

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-11 19:00

Jah ik ben naar die eh boomman gelopen of hij als je blijft wilde omdraaien omdat ik dan bomen op de achtergrond had inplaats van mensen ;) heeft me wel 5min gekost om het te durven vragen toen liep ie ook nog heel aardig van hem even stukje verder zo dat hij helemaal mooi bij de bomen stond ;)
wil namelijk geen mensen op de achtergrond ;) dat stoort