[FOTO] Bailey (hond)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

[FOTO] Bailey (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 16:32

Gisteren wat foto's van mijn hond gemaakt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

1. Dit vind ik zelf de mooiste! :)
Afbeelding
2. Hier ben ik op zich ook wel tevreden over.
Afbeelding
3. Had iets scherper gemogen.
Afbeelding
4. Deze vind ik zelf een beetje te standaard.
Afbeelding

NiKip

Re: [FOTO] Bailey (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:33

TOLLER!!!!! :D
Foto 2 vind ik het beste. Die heeft een wat spannendere compositie.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 16:35

Ja een toller idd :D
Bedankt voor je reactie!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:41

Ik vind NSDTR zo leuk! Ook ik vind de tweede foto het leukst, alleen ik vind de foto's niet echt bijzonder als ik eerlijk ben. Misschien kun je met croppen de eerste foto nog wat fijner maken. Ik vind de composities niet erg spannend en de foto's roepen bij mij niks op. Blijven oefenen, dan lukt het vanzelf!

Captain_

Re: [FOTO] Bailey (hond)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 18:04

Foto 1 vind ik juist niet zo geweldig. :o Erg jammer van de traanogen. Verder vind ik de uitsnede niet fijn wegkijken, de ogen zijn wat te ver aan de onderkant, en aan de bovenkant ik naar mijn idee te veel ruimte over. Daarnaast vind ik het bij deze foto jammer dat het rechteroog minder scherp is. Nee sorry, deze doet het niet voor mij :n

Foto 2 daarentegen.. geweldig! Spannende compositie, en op een perfect moment, uit een perfecte hoek geschoten!! :) Het enige is dat ik deze foto nog iets meer zou nabewerken (iets lichter, en wat meer contrast). Maar ik vind dit echt een goede foto! :)

Bij foto 3 mis ik inderdaad ook de scherpte op de juiste plek. Zonde, anders zou het ook een heel leuke, speelse foto zijn geweest. En misschien had je deze aan de onderkant wat meer ruimte moeten geven, zodat die tak er helemaal op zou staan van de voorkant. Maar op de juiste uitvoering na, is het een leuke foto :)

Foto 4 vind ik dan ook weer niks. weer dat traanoogje.. En je horizon is niet recht, waardoor het lijkt of de muur scheef staat. Daarnaast heb je hem iets te veel van bovenaf genomen, denk ik.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 20:46

Bedankt voor jullie reacties! Heb idd nog niet veel ervaring, maar ik ga kijken of ik wat kan bewerken aan de foto's! :)