[FOTO] Portfoliomateriaal?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

[FOTO] Portfoliomateriaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 22:54

:wave:

Ik heb laatst weer 2 foto's gemaakt waarvan ik graag jullie mening zou willen weten. Ik heb nog nooit honden hiervoor gefotografeerd, dus dit
was meer een testje. :) De 2e was eigenlijk een snel shotje, ik zag ze staan en ik dacht gauw gauw gauw, maar ze is erg blij met de foto, ik vind hem zelf
heel sfeervol. Ze hebben geen titel, want ik hou niet van die dromerige namen zoals 'True love' en blablabla en anders werd het Paard & Hond. :')

Dus laat ik ze maar gewoon zien. :') De eerste is gemaakt met een Canon 400D en Sigma 70-200, en de 2e is gemaakt met een Canon 550D en Sigma 70-200.

Afbeelding
1.

Afbeelding
2.

Brand los! :j

:evaw:

Niobe

Re: [FOTO] Portfoliomateriaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 23:03

Mooie foto's!
Die met het paard en de vrouw is inderdaad heel sfeervol, alleen jammer dat de oren van het paard missen, maar voor een snelshotje toch wel een hele leuke.
De foto van de hond vind ik geniaal, vooral met die tong die zo duidelijk is en apart gevormd, maakt het een aparte foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 11:02

Leuke foto's, zien er goed uit, vind de foto van het hondje bij z'n oogjes en in de schaduwen wel wat zwaar (donker, detailverlies). Dat zou je eventueel plaatselijk nog wat kunnen oplichten.

Of het portfoliomateriaal is... Tsja, dat hangt nogal af van de rest van je portfolio hè? :D

xNaomi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 13:42

Ik vind het erg mooie foto's! Ik zal ze wel gebruiken voor je portfolio :j

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 13:47

De eerste zou ik zeker niet gebruiken, de plaat is opzich mooi maar het paard heeft mestvlekken op zn hoofd en het haar van de vrouw op de foto zit ook niet netjes.
Dat geeft toch een bepaalde indruk van hoe je de fotoshoot opzet ;)