[TEK] meisje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

[TEK] meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 17:04

Groot formaat (volgens mij A3) vulpotlood met een beetje Karisma (jajaja ik heb ze nog) kleurpotloden, voor de ogen
Afbeelding
Uitvergroot:
Afbeelding

Fnanne

Re: [TEK] meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 17:19

Mooi portret :j
Subtiel hoe het licht in de krulletjes speelt en het tintje in de ogen maakt het nét even wat meer intens.

Karisma :+:

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 18:11

Wauw! Heel erg mooi met net dat kleurtje in de ogen in combinatie met het 'simpele' zwart-wit. Heel subtiel, knap gemaakt!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 08:50

Fnanne, dank je wel! Jammer hè dat Karisma niet meer gemaakt wordt. Ik geloof niet dat er een waardige opvolger is..
HHD_Foto, dank je wel. Mijn werk kan ook erg uitbundig zijn, maar zo'n subtiel portret paste mooi bij dit meisje en de opdrachtgeefster was er erg blij mee (en haar man is een avond sprakeloos geweest toen hij het ontving, het was een grote verrassing)

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 13:18

Ze zeggen dat de Derwent Colorsoft de opvolger van de Karisma zou moeten zijn. Maar ik kan dat niet beoordelen (heb wel Colorsofts, maar geen Karisma's, dus kan niet vergelijken).

Mooi portret, ook dat accent van het oog. Ik mis alleen een paar ooghaartjes bij het (voor de kijker) rechteroog, vooral onder is het een beetje kaal in vergelijking met het andere oog.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 19:23

@Atelier, het is erg opgeblazen de foto, maar ik heb na het zien van de foto de oogharen idd iets bij gewerkt.
Dank je wel Uska :)