[FOTO] Foto shoot van ...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

leey

[FOTO] Foto shoot van ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 17:40

Misty en haar baasje ^^ bokker: sodeletuut

(heb toestemming)

ik ben nog niet zo heel ver op het gebeid van paarden fotografie aangezien ik veel foto grafeer op fashion en mensen ^^:)

hier zijn de mooie foto `s die er uit zijn gekomen :)

1. Afbeelding 2. Afbeelding

3. Afbeelding 4. Afbeelding

5. Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 13-04-11 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

rode_kool

Re: Foto shoot van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:44

Ik mis de hele tijd een randje Cap ;).
De compositie op foto 1 is wel heel mooi.

Lalee_

Re: Foto shoot van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:46

Jammer dat er soms nét een stukje is afgesneden

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:47

Leuke foto's. Jammer dat ze wat 'krap' zijn genomen. Bij de laatste vind ik het jammer dat je zo erg ziet dat hij bewerkt is en dat het geen 'echte' black foto is.
Tevens stoor ik me aan de telefoon in de broekzak bij de dame in kwestie, dat valt altijd zo op met een strakke rijbroek.
Qua kleur vind ik de foto's erg mooi!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:30

Heel jammer inderdaad van de telefoon, daar word mijn oog direct naartoe getrokken.

De eerste foto vind ik leuk verzonnen, jammer van het randje van de cap dat mist en misschien kun je de spriet die over de kont van het paard loopt nog wegshoppen?

foto twee: Veel te krap! Er mist net wel/niet een stukje cap, de knie van de ruiter is afgesneden en het paard mist een stukje neus. Ook lijkt deze foto niet helemaal scherp.

foto drie vind ik leuk gelukt :j Het lijkt alleen of er op de manen en de oren een wazige plek zit, maar dat kan ook aan mij liggen :o

Foto vier: weer het stukje cap en er valt een schaduw over het paard. Persoonlijk spreek het me ook niet zo aan als paard en ruiter de andere kant op kijken.

foto vijf vind ik er niet tussen passen (bewerking) + het paard mist een stukje oor, erg zonde!

Probeer te letten op storende factoren zoals lelijke schaduwen, de telefoon van het model en probeer vooral wat meer ruimte over te laten om je onderwerp heen of bewust stukken afhakken, maar dan wel zo dat het niet per ongeluk lijkt.

Alwiene

Re: [FOTO] Foto shoot van ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:10

Foto 1: Ik vind de kleuren erg mooi uitkomen, maar de uitsnede met de afgehakte cap stoort me enorm helaas. Spriet voor de kont stoort me minder, maar zou mooier zijn als die wegggeshopt werd denk ik :j

Foto 2: Sorry, ik vind dit niks, de uitsnede is te krap, neusje wordt afgehakt en ook de cap net weer. Daarbij heb ik het idee dat de foto niet goed scherp is op het gezicht en lichaam van de amazone. Dat zou gezien de sluitertijd ook niet zo vreemd zijn, deze is erg lang.. waarom heb je hiervoor gekozen?

Foto 3: Deze vind ik wel wat hebben, een beetje meer ruimte rechts had ik voor de compositie wel mooier gevonden denk ik, maar de foto straalt voor mij relaxedheid van de combinatie uit, ik vind het wat dat betreft een fijn plaatje!

Foto 4: Ik vind het idee van deze foto wel leuk, maar vind hem jammergenoeg niet goed uitgepakt, weer die afgesneden cap en de dichtbijstaande boom stoort me..denk dat als de combinate iets verder naar rechts had gestaan en jij er wat meer ruimte omheen had gelaten het er mooier uit was gekomen :)

Foto 5: Deze bewerking is niet mijn smaak, blik van het paard is wel leuk, maar de afgehakte oorpunten storen mij énorm.

Verder, lekker doorgaan met oefenen en ervaring opdoen, en beetje meer opletten dat je geen amputaties uitvoert ;)