Kan iemand mij vertellen.. Waarom al die foto's schuin/op z'n kop staan
Ik ga nu in elk geval de volgende keer met een andere site te uploaden... Voor de duidelijkheid, dit is het formaat

De achtergrond:
1e laag

Groen erover heen

Donkergroen erbij...

Bruin langs de randjes, zwart in de hoekjes en wit in het midden...

Rood aangescherpt en begin van de stofwolk achter de rennende Pareja (waar ik verder geen tussenstappen meer heb)

En hier ben ik nu, de oren zijn zo goed als klaar, en rondom het oog moet nog gebeuren..

Verder is het trouwens enorm zonde van het blauwe raster rondom de rennende Pareja dat nog door de achtergrond nog te zien is.. Het is niet uit te gummen, en overheen gaan met pastelkrijt heeft ook geen nut.. Een les dus voor de volgende keer..
Verder is het even aan jullie of ik meer tussenstappen (vrij veel) laat zien tot waar ik nu ben. Als jullie het willen kan ik ze zo plaatsen. Maar als jullie d'r niet echt op zitten te wachten dan plaats ik ze natuurlijk ook gewoon niet.

maar daar kun je natuurlijk gewoon de achtergrond donkerder maken

) merk ik zelf op is dat de kleur niet klopt, maar daar was ik al achter. De twee ogen staan niet helemaal gelijk en het oog moest nog wat ronder. Die twee punten vooral, ik denk dat het hoofd er daardoor ook wat langer uit ziet! Bedankt, je hebt me aan het kijken gezet!