hallo ik ben weer begonnen met tekenen nadat i keen poosje was gestopt ik heb uit het aanvraag topic een mooie foto gevondne en het leek me wel leuk een keertje een topic te openen dus hierbij
de schets: tips zijn wekom
Klodder
Geplaatst: 10-04-11 20:14
Niet slecht hoor, maar ik denk dat het nog mooier wordt als je met raster gaat tekenen. Weet je hoe dat werkt?
Verder klopt dit niet helemaal:
De rode lijnen zouden evenwijdig moeten lopen, tenzij hij in een hele rare houding staat/een scheve neus heeft. Zou je misschien de foto willen plaatsen?
Nu ben ik ook wel benieuwd met welk materiaal je hem wilt uitwerken. In elk geval zou ik als ik jou was hem even opnieuw maken met raster, wordt het echt veel mooier van!
En nog één dingetje.. Als je de volgende keer met een andere site upload (zoals tinypic.com of imageshack.us) gaat de kwaliteit niet zo achteruit en komt er geen logo in je foto.
Rosemarin
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-11 20:18
dat is de foto dankjewel voor de tip ik ga er gelijk aan werken ik weet nog niet met wat ik hem ga uitwerken wat lijkt jullie het mooist?
Je wilt dus met kleur? Kleurpotlood, verf (acryl, olie, aquarel, plakaat of waterverf kan natuurlijk ook), pastelkrijt, waskrijt, oliekrijt.. En dan houdt het volgens mij wel op.
Aangezien het hier om een Work in Progress gaat ([WIP]) horen er in de openingspost 3 stappen te staan van je werk waarin voldoende vooruitgang te zien is. Hier heb je alleen de schets geplaatst. Het één en ander kun je hier nalezen: Fnanne @ [UK] Welkom op [UK] Uit de Kunst Vandaar hier een slotje. Zodra je 3 verschillende stappen kunt laten zien van de tekening mag je een nieuw topic openen.