[FOTO] laat op de lentedag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

[FOTO] laat op de lentedag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 20:10

Hallee, net buiten wezen wandelen,met camera uiteraard en natuurlijk wat plaatjes geschoten.
deze wil ik graag met jullie delen! dit is voor het eerst dat ik iets post in fotokunst, ben benieuwd wat voor commentaren ik krijg :) ik zal er zelf maar even bijzeggen,die met de paardjes is jammer genoeg beetje overbelicht aan de bovenkant,maar toch vind ik dat ie hier wel een plaatsje verdiend.
groetjes! :wave:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LisaDijk

Re: [FOTO] laat op de lentedag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 07:26

Heerlijk dat zonnetje! helemaal als er een paar paarden in galopperen :))
wat ik ontzettend jammer vind van de eerste foto niet op het juiste moment genomen is qua gang van de paarden, bij galop foto's is het meestal het mooist als je het moment pakt waarbij ze echt naar voren gaan, dat de voorbenen net omhoog gaan en 1 achterbeen net van de grond komt. nu weet ik niet welke camera je hebt want met sommige kan die heel erg lastig zijn :P oh en ik zie trouwens helemaal niets overbelicht in je foto's hoor! :)

de 2e en 3e vind ik de kleuren heel mooi, alleen vind ze een beetje gewoontjes, je ziet dit soort plaatjes namelijk best veel! maar dat wil niet zeggen dat het geen mooie platen zijn! :)

kraakte

Re: [FOTO] laat op de lentedag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 12:39

dankje voor je opbouwende kritiek :) je hebt gelijk wbt het galopmoment, ik was gewoon een wandelingetje aan het maken en aan het oefenen met de handmatige instellingen, zelfs scherpstellen ook. dus nouja, ik was er niet op berekend bewegende paarden voor mijn lens te krijgen ;-) maar ik ga er volgende keer zeker iets mee doen!!