Wonderbaarlijk wat je er van maakt. Bij de eerste foto had ik zoiets van waar gaat dit heen ???? hahahaha Bij de laatste foto moest ik ook even twee keer kijken. succes verder t oog is al heel sprekend.
Leuk, ik vroeg me al af wanneer we weer eens iets van jou zouden zien. Het ziet er tot dusver goed uit, je kleurgebruik is zoals altijd weer prachtig, niets op aan te merken. Het geheel lijkt wel iets naar rechts getrokken, wellicht iets om nog even naar te kijken? Ik ben benieuwd hoe dit verder vordert.
grappig, ik kende je werk niet en toen ik naar de tekening keek dacht ik "dat wordt niets". Maar toen keek ik in je profiel en zag ik echt prachtige werkjes. Ga zeker deze WIP even in de gaten houden, ben benieuwd hoe je hier nog zo'n mooie tekening van kan maken!
Klodder
Geplaatst: 08-04-11 21:44
Inderdaad heel grappig, als je de 1e foto ziet heb je echt zoiets van.. Goh, dat had mijn broertje ook kunnen doen... Maar zo uitwerken.. Ha! Dat mag hij dromen!
Prachtig kleurengebruik, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen werkmethode heeft: ik ben er ook zo één die heel grof begint met hier en daar wat vlekken en dan steeds gedetailleerder werken.
Het oog staat er al goed op, ga je nog wat met de achtergrond doen of blijft die mooi zwart?
sammyvriend
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-11 10:55
Zo goed als af. Rotfoto, maar het geeft wel een beeld. In het echt zijn alle kleuren meer één geheel, nu zie je elk streepje.