Na mijn laatste topic op UK (ergens in juni 2009 geloof ik) vond ik het toch wel weer eens tijd worden om 'n nieuwe te openen. Ik ging toelating doen aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten (richting: Beeldende Kunst) en vlak voor mijn 1e toelating kwam ik erachter dat ik eigenlijk geen recent schilderij naar mijn smaak had, dus zo begon ik aan deze. Kwam uiteindelijk wat tijd tekort dus zelf vind ik hem voor het mooie nog nét niet helemaal af, het kleed is vrij snel gedaan en ook de - voor ons - linkerhand en dat deel van de kop. Ik denk dat ik die (en wat andere slordige) stukjes nog wat ga bijwerken, mocht men daar nog tips voor hebben hoor ik ze graag. Ik twijfel nog of ik wat aan de achtergrond zal doen of niet.
Materiaal: acryl - de gebruikte kleuren hier zijn rood, blauw, geel en wit. Ik meng mijn kleuren zelf (heb van die grote potten) en ik gebruik geen zwart.
Afmetingen: 40 x 50 (volgende keer weer 'n grotere, want het was af en toe wat priegelen op zo'n klein formaat!)
Voor wie geïnteresseerd is in de tussenstappen, die kun je hier zien.
Edit: ik ben overigens toegelaten.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 05-04-11 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt