[TEK] Tekeningen door de jaren heen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Klodder

[TEK] Tekeningen door de jaren heen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 13:23

Gewoon even een topic om te laten zien hoe ik vroeger tekende, ik kijk tegen de meeste dingen erg negatief, en ik ben erg benieuwd over hoe ik volgend jaar tegenover mijn tekeningen van nu kijk... :P

1. Help, ik gok dat ik hier 8 was, ik weet nog goed hoe ik rond die tijd maarliefst vijf houtskoolstaafjes kreeg in mijn schoen.. <:)

Afbeelding

2. Wat zullen we zeggen... Een jaar later? Ik was er des tijds in elk geval enorm trots op... :+

Afbeelding

3. Autsj.. Wat een verhoudingen zeg := Ik denk dat dit 1/2 jaar geleden is.. Met pastelkrijt.

Afbeelding

4. Eerste echt uitgebreide tekening met pastel weer. Erg mooie dode ogen zo zonder glimmertjes..

Afbeelding

5. Ik moet zeggen dat de ogen een goede vooruitgang was, maar hij zit wel in een erg bizarre houding.

Afbeelding

6. Ik begon het een beetje door te krijgen, één jaar geleden.

Afbeelding

7. Afgelopen kerstvakantie. Allemaal kleine foutjes die het er niet mooier op maken..

Afbeelding

8. Een paar weekjes geleden, met oost-indische inkt. Jammer genoeg kan je, als er wat op je papier zit, het echt niet meer wegkrijgen. En in combinatie met mijn slechte inschattingsvermogen krijg je dan dat het paard rechtsboven zijn hoofd niet meer past en dat dan gaan afraffelen/proppen. O:)

Afbeelding

9. Lolletje tussen het priegelen door :+

Afbeelding

10. Tijdens de proefwerkweek. Het compliment, vaag hoofd..

Afbeelding

11. Idem. Rennende vos, best tevreden over zonder voorbeeld, wel een klein hoofd...

Afbeelding

12. Idem. Paardenhoofd

Afbeelding

En dat was het alweer, niet zo zeer om tips, maar om te laten zien hoe ik vroeger tekende. :)

Kan iemand mij vertellen waarom de laatste drie foto's zijn gedraaid? :?

pebbles2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 14:03

Wat leuk om te zien. Je bent de laatste tijd erg vooruit gegaan!
Ik vind trouwens de leeuw erg leuk! :D