Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Carlijn schreef:Inderdaad, dat is wel een unieke kans een vos zo te fotograferen, hij zat zeker best dichtbij? Hele toffe plaat zo! Waarschijnlijk had je de kans er niet voor, maar ik had het mooi gevonden als er nog een lichtje in de ogen zaten. En de manier van naverscherpen (denk ik, misschien door uploaden) stoort me. Want je ziet een heleboel pixels in de achtergrond die eigenlijk volledig vaag zou moeten zijn. Dat kan komen door hoge ISO, maar ik denk dat je in dit geval iets teveel verscherpt hebt.

) en daardoor zijn ze dus absoluut niet bang voor mensen. judithh schreef:Ze komen idd erg dichtbij...deze vossen in de AWD worden ook wel rugtas/rugzak vossen genoemd, dit omdat ze door de mensen gevoerd worden (hoe stom kun je zijn..) en daardoor zijn ze dus absoluut niet bang voor mensen.
Ik zat zondag op de grond en er liep een vos voorbij en ik deed wat in mijn jaszak, hij hoorde en zag dat ik mijn hand in mijn jaszak deed en kwam direct aan mijn hand snuffelen om te kijken of ik iets voor hem had...zo bizar!

mooie foto! Wat tof om zo'n vos op de foto te zetten al vind ik het jammer dat ze niet meer schuw zijn voor mensen. Ik vind het origineel alleen wel vele mate beter dan je crop
.
, je witte kadertje vind ik persoonlijk wel afbreuk doen aan de foto met zijn schitterende zachte kleuren. Maargoed dat is persoonlijke smaak