[FOTO] Morning mist

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

[FOTO] Morning mist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 10:48

Toen ik gister door het park fietste was ik enorm onder de indruk van wat moeder natuur liet zien.Door de nachtvorst was er flink rijp aanwezig op de grond,de zon scheen behoorlijk en veroorzaakte een zeer plaatselijke dikke mist die letterlijk over de grond rolde.
De inval van het zonlicht gaf een prachtig warme gloed...een sprookjes-achtig tafereel.

Gelukkig heb ik altijd mijn camera bij de hand voor dit soort dingen :) afspraak maken lukt nu eenmaal niet met de natuur :P .

Normaal gesproken plaats ik nooit zoveel foto's in een topic als dit maar kon nu moeilijk kiezen :D

De foto's zijn gemaakt met een Nikon D70 en een 28-200mm lens en ik hoop dat ik de sfeer van dat moment vast heb kunnen leggen en dat jullie genieten van de foto's.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

Tips en commentaar zijn altijd welkom :)

LisaaBloem

Re: [FOTO] Morning mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:50

ik vind foto 1, 7,8 en 9 errruug mooi geworden! sommige foto's vind ik iets teveel mist opstaan.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 11:01

Dank je :) op sommige stukken was de mist ook erg dik,met inzoomen altijd afwachten wat het resultaat is.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 14:23

Wat me opvalt is dat je bij veel foto's (1, 2, 3, 7, 8) een prominent onderwerp in het midden hebt. Dat vind ik jammer, het maakt voor mij de foto's wat saai.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 14:41

Dat zit er af en toe nog erg ingebakken :+ ...doe mijn best om daar af en toe een draai aan te geven om wat spannender te maken.Zal weer in de gaten gaan houden.

Was er trouwens nog een vergeten...

10.

Afbeelding

Debbie_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 22:02

Dat heeft er inderdaad mooi uit moeten zien, ik vind foto 10 persoonlijk heel erg mooi, al zie ik op veel foto's een soort vlekken zitten, maar dit zal waarschijnlijk wel door het uploaden komen, heb ik ook veel last van.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 16:32

De laatste is het mooist! Die is precies mooi qua verhouding mist en omgeving. Vind de overige foto's te mat en te gewoon. Op foto 10 wordt het al een stuk "magischer"!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 21:25

Wouw ik vind het prachtige foto's, op de een of andere manier doet het me denken aan de boeken (en films die daarbij gemaakt zijn van Jane Austen)

Foto 1, 5 en 7 zijn bij mij favoriet, omdat daar de kleuren toch nog wat door de mist heen komen, terwijl op sommige andere foto's de mist iets te veel overheerst naar mijn idee.
De laatste foto is ook ontzettend mooi, zo uit een sprookje.