Ik ben al een tijdje bezig met een nieuwe tekening. Dit keer is het een hond maar ik loop een beetje vast. Ik heb het hoofd nu af maar ik heb geen idee hoe ik de zelfde "style" moet toepassen in de rest van het lichaam.
Ik kan wel aan mezelf merken dat ik vooruit ben gegaan, hier voor de vergelijking met mijn vorige tekening:
[UK] [TEK] Fjord
De tekening is gemaakt op karton van A3 formaat, het was eigelijk de bedoeling om de andere hond van Seven ook erop te tekenen maar ik weet niet of ik hier nog aan toe kom. Gemaakt met potlood: 2H, 4B en 6B
Voorbeeld foto:
Eigenaar: Seven

Okeey hier een paar stappen en de stap waar ik nu ben:

Stap 1: Shets had ik al gemaakt, oren ook al ingevuld en nu met het hoofd bezig.
Ogen heb ik volgens mij na deze stap nog een aantal keer uitgegumd.

Stap 1: Geheel plaatje, foto is schuin genomen.

Stap 2: Bovenkant getekend en de linkerkant om het oog heen.

Stap 3: Neus gemaakt, na een aantal keer uitgummen.

Stap 3: Geheel plaatje, dit plaatje geeft het beste de tekening weer.

Stap 4: Gezicht bijna af, er loopt nog een witte lijn onder de mond, dit moet nog opgevuld worden...
Alvast bedankt voor het kijken,
Iedereen mag tips sturen, ik heb ze nodig!
ik herken zuci er goed in misschien iets zachter kwa utstraling maar ik vind het in ieder geval erg knap dat je haar uitdrukking heb weten te vangen. Zelf zou ik nog iets meer het contrast van de donkere delen boven haar ogen en haar masker op laten vallen dit speelt ook erg mee met haar uitstraling
).