[TEK] 3. John Frusciante - Synyster Gates - Paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Yvonne_V

[TEK] 3. John Frusciante - Synyster Gates - Paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 06:45

hallo ik heb laatst 3tekeningen gemaakt ( die niet zo goed zijn als die van jullie hier ) maar kwou het toch ff showen
en ik kan goed tips etc. commentaar gebruiken :D

John frusciante :Y)
Afbeelding

Synyster Gates (mist tattoo's - rare arm )
Afbeelding

Paard keer gemaakt voor iemand van bokt (weet de naam niet meer :P, slechte zaak :P)
oh en de oren de binnenkant is een beetje fout gegaan
Afbeelding

ik zou heel goed tips kunnen gebruiken, want als ik hier zo rond kijk zie ik allemaal donders goede tekenaars (of hoe je ze ook noemt:P)

xx.

Duke

Re: [TEK] 3. John Frusciante - Synyster Gates - Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 09:53

De beste tip die ik je kan geven op dit moment: niet het potlood uitvegen! Het geeft een rommelig en dof effect. Licht en donker kun je beter weergeven door verschillende potloden met verschillende hardheden te gebruiken.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 10:40

De ogen van het paard zijn "mensenogen" en dat ziet er anders uit dan een paardenoog.
Je tekent leuk maar vrij slordig heb ik het idee, zoals bij de eerste tekening. Als je die netjes uitwerkt vind ik het al een hele leuke tekening. Geen idee wie het is overigens maar dat maakt niet zoveel uit. :D

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 06:33

Ja klopt die ogen staan ook nog een beetje scheel mensen oog teken ik nog weer anders (meer details enzo ) maar goed ik zie ook niet altijd die schaduw plekken even goed enzo en uitvegen werkt sneller voor mij en klopt wel dat i ksloridig teken, kan ook niet langer bezig zijn dan 1 uurtje :P dan is het '' zo vind ik het wel goed'' zal is kijken wat ik aan het paard kan verandere :o
uitvegen gebeurt bij mij zowiezo altijd wel ietsjes ( linkshandig hè ) maar niet zo erg als hier :P

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:55

Waarom zou je meer uitvegen bij linkshandig tekenen dan bij rechtshandig? Gewoon rechts beginnen en dan naar links tekenen, dan heb je geen last meer van uitvegen. Of niet met je hand op je tekening rusten natuurlijk.
Ik zou ook minder vegen en meer tekenen, van vegen krijg je eigen altijd een slordig en vuil effect.

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 18:27

nou omdat ik van links naar rechts werk , dus las ik rechtshandig was zou het schelen :P maar ik snapnog steeds niet hoe jullie soms zulk vreselijke kleine details echt mooi laten lijken, zoals bv. haren :$ maar in iedergeval alvast bedankt voor tips :D en @Pauline ex gitaarist van Red hot chili peppers
(vind hem zelf een dónders goede gitarist)

ben nu bezig met een paardenoog/hoofd ding ding
nahjah nog lang niet klaar enzo maar tips etc kan ik wle gebruiken (nee ik ga niet weer uitvege :P )

Afbeelding

Klodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 20:17

Kijken, kijken en nog eens kijken en schetsen, schetsen en nog eens schetsen. :j

Voor dit oog even de tips, hij moet wat ronder, vooral van onder. Ik zie wat weinig oogwit, om het glimmertje zit een randje en ik mis een pupil. Maar je komt er wel! :D