Ik moest even zoeken naar het contact stukje.
Het zou misschien handiger zijn als je het informatie blok boven het zoeken blok neer zet.
Dan kijk je er sneller tegenaan en kan je het makkelijker vinden.
Vind de layout erg leuk, met gewaagde kleuren voor een webshop. Pakt mooi uit.
Vind het erg netjes bij kopje telefoonhoesjes dat de afbeeldingen op dezelfde grootte zijn, en recht onder elkaar staan. Mooi overzichtelijk neer gezet.
Bij tassen keek ik snel over de verschillende soorten tassen heen, (kan ook aan mij liggen
)
Maar ik denk dat dat komt omdat de nieuwe colectie in een blok staat, en de soorten er los bij staan (hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben)
En stoor me aan de afbeelding die daar rechtsboven staat (staat een beetje slordig vergeleken bij de rest van de layout.)
Bij "op bestelling" vind ik het erg jammer dat je de eerste 2 afbeeldingen niet op hetzelfde formaat hebt staan als de andere afbeeldingen daaronder, waardoor het weer een beetje slordig oogt. Dan vind ik het bij het kopje telefoonhoesjes netter gepresenteerd.
Ook valt mij op dat bij elke "lijst" achter artikelnaam een plusje staat (Artikelnaam+ ) Ik weet alleen niet of je dit expres hebt gedaan.
Ook bij reeds verkocht zou je kunnen kijken of je de afbeeldingen een vaste maat kunt geven.
De winkelwagen vind ik erg overzichtelijk, niets op aan te merken.
Zo tis een flinke lap tekst geworden maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Vind het verder een erg nette website geworden.