[FOTO] Some faces

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

JVBdesign

[FOTO] Some faces

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 12:30

Na een week netjes gewacht te hebben vond ik het wel weer tijd wat fotootjes te plaatsen.
Een tijdje geleden een shoot gedaan met twee modellen die nog nooit eerder voor de camera hebben gestaan.

Het eerste model, een vriendin, vond het leuk om een keer te poseren voor mijn camera. Het tweede model is een jong meisje dat
is gevraagd om de kleding te showen die door een ontwerper is gemaakt.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie van deze series vinden..
Opmerkingen/commentaar mits opbouwend is geen probleem ;)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 12:41

Ten eerste;
Eeuwig zonde dat je ongeveer elke porie hebt gladgestreken bij het eerste model.
Ze krijgt een beetje een barbie uitstraling op deze manier.
Probeer wat (eigenlijk heel veel) subtieler te zijn met je nabewerking.
Oneffenheden weghalen is 1 ding, maar je mag best zien dat het een huid is en geen stuk plastic. :)
De 3e foto vind ik het mooist van deze serie.

Wat een leuk model bij de 2e serie :D
Leuke spontane foto's, daar hou ik wel van!
Bij de 2e foto had ik liever nog wat meer ruimte aan de rechterkant gezien.
De laatste foto is geweldig :)) Jammer dat je geen 2e been ziet.

JVBdesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-11 12:56

@ Muurp: Bedankt voor je reactie! :)
Misschien had ik het erbij moeten zetten, maar de nabewerking is bewust gedaan. Normaal gebruik ik een wat natuurlijkere stijl, maar deze keer heb ik het bewust wat overdreven en soft gemaakt. Daar moet je van houden, klopt :) Ik ben zelf dol op de Amerikaanse stijl en dat is vaak wat 'to much' voor Nederland :D Maar dit is dan ook eigen werk geweest.

Polivy

Re: [FOTO] Some faces

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 09:28

Leuk! Vooral de 3e en 6e foto vind ik gaaf. Op de 3e foto doet het model zo met de mond me zelfs aan die actrice van Once & Again denken. Erg leuk met die haarstreng.
Net zoals Muurp had ik ook wat meer ruimte aan de rechterkant bij foto 5 willen zien, voornamelijk vanwege haar arm. Foto 6 vind ik erg leuk, lekker spontaan. Enige ieniemienie-minpuntje vind ik dat de onderkant van de waaier zo ver naar haar ooghoek gaat. Is nu een beetje rare vlek die toch mijn aandacht trek. Maar wat een leuke meid zeg!

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 15:27

Hele gave foto's! Vooral het 2e modelletje vind ik geweldig.

De laatste foto vind ik het mooiste, maar ik mis inderdaad ook dat 2e beentje, of in ieder geval een stukje ervan. Het lijkt nu net alsof ze er maar 1 heeft haha :')

Voor de rest zijn ze heel mooi scherp en die kleuren maken de foto's echt heel mooi! :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 20:00

Foto 3 vind ik heel gaaf!
De rest doet me niet veel, vind ik erg gewoontjes ;)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:24

Wat me opvalt zijn de erg grote pupillen van het eerste model, maar ik vind ze wel mooi de juist "zachte stijl" !

De foto`s qua stijl bij het jongere model vind ik ook wel wat hebben, alleen heb ik de indruk dat de ogen van het meisje opgemaakt zijn, wat mij persoonlijk wel wat stoort gezien de leeftijd.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 22:52

Foto 4 vind ik hem de belichting een beetje too much.. ze wordt erg witjes wat je erg terugziet
in de armpjes en de beentjes+voetjes.

@Threefingers, zo te zien is het alleen een beetje lipgloss en oogschaduw.. heb je de amerikaanse
mini miss verkiezingen niet gezien? Die hebben nepwimpers, zwaar geblondeerd haar e.d. Vind dit
erg meevallen. Zag vandeweek nog een meisje met donkerblond haar van een jaar of 4 die allemaal
perfecte "highlights" in het haar had (zeg maar felblond) Dat vind IK dan weer niet kunnen.

7 vind ik juist het leukst. 6 vind ik het minst. Vind het jammer dat ze de waaier voor haar gezichtje
heeft. En ze lijkt "inkijk" te hebben omdat ze haar arm zo ver gedraaid heeft om de waaier te draaien.
Ze ziet er een beetje "te" volwassen uit.

Ik vind trouwens de look van foto 2 wel mooi voor in een fotolijstje. Je wil toch graag jezelf op je
mooist zien als vrouw/meisje. Ook al is hij iets TE glad. Alleen jammer van haar nagellak.. vind het
niet bij haar makeup passen. :o