Ik heb nu een website die ik zelf bij kan houden http://www.marjasmits.nl Er staat nog niet zoveel op aangezien er wel foto's van goede kwaliteit op moeten Hoe vinden jullie deze opzet, tips zijn altijd welkom
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 25-03-11 10:00, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[TAG] toegevoegd.
Vind het er erg netjes uit zien en weet zo even niets om op aan te merken. Wel vind ik de header niet helemaal lekker bij de site passen, maar kan er niet mijn vinger op leggen wat er me presies stoort aan de header.
Dusa
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-11 14:53
Daar is denk ik niet zo veel aan te doen, dat is standaard bij het pakket van de kunstenaarssite waar kunstenaars hun eigen website kunnen maken.
Kan je de kleur van de header ook niet aanpassen? Blauw zou een mooie passende kleur zijn naar mijn idee. Verder ziet hij er erg netjes uit.
Agossie
Geplaatst: 25-03-11 23:22
Niet alleen je site is duidelijk, ik vind de schilderijen werkelijk helemaal geweldig!!!
kensha
Geplaatst: 25-03-11 23:27
Het website zelf ziet er mooi uit.
Ik moest even spieken in je codes en dat is best wel een zooitje maar, het gaat hier om het ontwerp dus dat is aardig perfect voor het 1e keer voornamelijk het kleur opbouw.
Het laten zien van een lay-out van een site is enkel bedoeld voor eigen ontwerpen. Aangezien het hier een standaard lay-out van een webhost betreft zet ik hier een slotje.