[FOTO] Leine.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

DreamUp

[FOTO] Leine.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 20:52

Hoi bokkers,
Laatst heb ik is wat foto's gemaakt van bokker leinearthur. En ik wou er wel 1 met jullie delen.
Ik heb de foto gemaakt met een canon 1000 D met de tamron 55-200 mm lens (uit mijn hoofd gezegt)

Afbeelding

Graag tips maar hou het aardig O:)

kraakte

Re: [FOTO] Leine.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:40

mooie kleuren, mooi scherp, ik erger me alleen aan dat haartje dat in haar gezicht onder haar neus gewaaid is...misschien kun je die ff wegwerken? dan issie helemaal goed imo.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:41

mooi! ik zag hem al bij haar op hyves :)
inderdaad aan dat haartje irriteer ik me ook wel een beetje, die weg werken en die rode plekjes op d'r linker arm.. en hij is helemaal top!

EvelijnS

Re: [FOTO] Leine.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:48

Ik vind de foto een beetje saai. Het model staat midden in het beeld, lacht een ontspannen lachje terwijl ze een mooie pose probeert aan te nemen voor de foto. Probeer eens wat meer te experimenteren met poses, gezichtsuitdrukkingen, locaties, standpunten van de fotograaf. Het zijn allemaal dingen die meetellen om zo'n foto net dat interessante mee te geven. :) Zoek eens een mooi bos op, doe iets met de elementen die je daar vindt(bijvoorbeeld omgevallen bomen, paadjes, dikke bomen of dunne bomen). Laat je model allerlei poses aannemen, ze hoeven niet allemaal perfect te zijn. Daarvoor is de delete-knop. Het kan veel gedurfder! :)

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 10:50

Mooie foto misschien wat saai maar het hoeft niet altijd een vraagteken op te roepen waar ze aan denk of mee bezig is, had het haartje nog niet gezien maar als je het eenmaal weet stoort het inderdaad. Mooi model ook!