[SCH][WIP] Leadsinger van Rise Against

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

[SCH][WIP] Leadsinger van Rise Against

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 22:17

Geïnspireerd door het feit dat ik alweer een tijd behoorlijk fan ben van deze band, ik het de laatste week non-stop luister en ik het topic van Alison zag(waardoor ik op het idee kwam om het ook maar te doen :+ ), die Tim Mcllrath geschilderd heeft, ben ik dat ook maar eens gaan proberen. Heerlijk luisterend naar Rise Against - Hero of War, over and over again, mijn moeder is maar al te blij dat ik headphones heb, al weet ik nou niet of mijn gejengel beter is :') Anyway, omdat ik niet meer verder kan vanwege het slechte licht en ik er maar mee bezig blijf in mijn hoofd en dus eigenlijk ook door wil gaan, dacht ik, laat ik dan ook maar een topic maken op uk :)
Tim Mcllrath heeft trouwens echt 2 verschillende kleuren ogen, dus het bruine en blauwe oog klopt :))

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hier ben ik nu, de kleuren van de laatste update zijn beter, maar krijg het niet goed voor elkaar nu :\
Afbeelding

Muurp

Re: [SCH][WIP] Leadsinger van Rise Against

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 10:59

Ik vind hem erg gaaf!
Vooral het grove vind ik wel tof. Past wel bij de band :))

Ik stoer me alleen aan de nogal aanwezige strepen op de arm.
Je hebt ze op het gezicht nog een beetje verdoezeld (erg mooi!).
Nu wordt mijn aandacht meer naar de arm getrokken dan naar het gezicht :)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 16:16

Ik snap wat je bedoeld, de armen wil ik wel wat schetserig houden, maar ietsje meer aandacht mogen ze wel hebben idd :)
Heel erg bedankt trouwens! Ben er zelf eigenlijk ook best wel trots op, als ik dat mag zeggen haha O:)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 18:16

Hey, dat lijkt mijn vriend wel, die heeft ook een bruin en een blauw oog :D . Ik vind het jammer dat je zijn hand niet een beetje meer hebt geschilderd, nu lijkt het een beetje een afgehakt stompje :o . En doordat je de achtergrond over zijn shirt door hebt laten lopen lijkt ie nu een heel klein lijfje te hebben. Daar zou ik dus nog even naar kijken :) .

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:02

ik vind de kleuren mooi maar inderdaad die hand is beetje jammer.. alsof het inderdaad een stompje is ogzo.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-11 21:06

De hand is ook nog lang niet af, dus dat kan kloppen, weet alleen nog niet precies wat ik daarmee ga doen, helemaal ga ik hem sowieso niet maken. Verder ben ik ook met het shirt nog niet klaar, maar ik denk niet dat daar veel aan veranderd gaat worden, ik vind het zelf wel wat hebben zo :)
Wel bedankt allebei! :D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 15:57

Ik ga hem nu denk ik al snel voor af verklaren, al blijf ik stoeien met die hand..
De kleuren op de foto kloppen trouwens niet helemaal, hopelijk is het morgen wat mooier weer en kan ik een betere foto maken :)

Afbeelding

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 10:51

Echt mooi gedaan zeg! De achtergrond is ook heel leuk gedaan, je ziet dat Tim er echt uitkomt! :))
Wat ik minder vindt is die schaduwlijnen tussen zijn ogen. Had wat minder opvallend mogen zijn.. Het stoort me niet echt, maar ik zou het anders gedaan hebben. Maarja, elk zijn eigen stijl hé!

Ik vind hem geslaagd ja :))

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:52

:wow:

Erug mooi!! :D
Pols lijkt me een beetje dun, dat wel :j

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 14:08

De pols zie je vanaf de zijkant, vandaar dat hij wat dun lijkt denk ik. Moet zeggen dat dat imo ook niet het beste stukje is van dit schilderij :+
Heb behoorlijk wat frustraties opgelopen tijdens het schilderen van die hand. Nogmaals, sorry ma, voor mijn onaardige reacties :')

En bedankt bedankt :):)
Allebei :D