ten eerste; ik weet niet of dit helemaal goed staat hier.
dan ff mijn story: Mijn vriend en ik hebben vorig jaar november helaas onze hond moeten laten inslapen en mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij graag een schilderij van haar wil.
Volgende maand is mijn vriend jarig.... dus ik twee maanden geleden naar een portretschilder bij ons in de buurt helaas is er ergens iets mis gegaan en kan deze goede man het schilderij niet voor me maken (komt hij twee maanden later mee terwijl ik nu een afspraak had om te vorderingen te bezichtigen...)
om het kort te houden heb ik dus niet het schilderij wat ik mijn vriend graag zou willen geven voor zijn verjaardag volgende maand.
nu is mijn vraag of hier iemand onze hond zou willen schilderen,
ik heb zoveel prachtige werken hier gezien maar vind het lastig om zomaar iemand te vragen die misschien geen tijd heeft....
daarom hier een oproepje of iemand tijd en zin heeft om onze hond te schilderen.
de verzendkosten en materiaalkosten zal ik sowieso vergoeden maar ik zou het fijn vinden als je me eerst een pb zou willen sturen met de prijs voordat ik dadelijk ergens op vastgepind wordt...
dit is de foto.

alvast heel erg bedankt.
Groetjes Lelijke heks