[FOTO]Een kleine selectie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

[FOTO]Een kleine selectie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 21:22

Ben de afgelopen dagen weer veelste veel bezig geweest haha
Heb ik weet niet hoeveel plaatjes geschoten , gewoon met het idee wat te oefenen
Toch zijn daar een paar (vind ik dan ) leuke plaatjes uitgekomen

Gemaakt met Fujifilm Finepix S1600

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Marit

Re: [FOTO]Een kleine selectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 16:28

Op de een of andere manier vind ik alle foto's het idee geweldig maar het is toch nét niks. Ik weet niet precies waar het aan ligt.. De kwaliteit lijkt ook iets korrelig?
Foto 1 vind ik een te groot stuk boom/dinges aan de bovenkant voor je het lieveheersbeestje ziet. Verder is het beestje wel mooi scherp.
Foto 2 vind ik niet zo heel veel aan. Redelijk standaard foto.
Foto 3 snap ik je idee niet zo heel goed achter. Ik zie niet wat hij/zij pakt? De compositie had iets meer naar boven gemogen en de kleuren misschien wat lichter. De foto vind ik iets duisters uitstralen, terwijl ik eerder zou denken aan iets fris met deze compositie. Ook vind ik de handen een beetje te donker.
Foto 4 vind ik ook erg zonde, de oren staan er niet helemaal op en verder vind ik het geen bijzondere foto.
Foto 5 zou ik dan wel weer een iets donkerdere foto van maken. Het is een mooi beeld en ik denk dat als je hem een klein duister sfeertje geeft het erg leuk zal uitpakken.
Foto 6. Wat is het? Ik vind het dood eng :') Vooral dat bloedachtige plekje ernaast. Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden..

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:38

Die muur met deuren pakt mij!
Kan niet precies zeggen wat het is. Nu ik er een tweede (en derde :o ) keer naar kijk begin ik me te storen aan het groene randje gras, en ik vind het lijken alsof de deuren zijn gefotoshopt in een kleur. Graffiti of een klink op de deur was nog beter geweest. Misschien is hij nog beter in zwart/wit?

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 23:44

ik vind foto 1 , 2 en 5 iets hebben :)
echt deskundige commentaar kan ik niet geven, maar vind de fotos wel mooi :)