[FOTO] Are you following this path?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

[FOTO] Are you following this path?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 15:14

Then.. Do you realise what you are heading for?

Afbeelding
http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2011/074/3/6/are_you_following_this_path__by_marlynoo-d3bou6x.jpg

Deze foto is gemaakt op een Duits industrieterrein (in de nacht van het drama van de loveparade overigens.. Je kon de muziek horen vanaf waar we waren). Ik kreeg echt ontzettend de kriebels van deze "tunnel". Dit industrieterrein was geheel verlaten en opgengesteld zodat liefhebbers er een kijkje konden nemen. Nou, het was echt adembenemend! We zijn er van uur 8 's avonds tot half 2 's nachts geweest (oeps!). Ik vind dat deze foto goed weergeeft wat voor gevoel ik op veel plekken kreeg daar. Ik was dan ook heel blij dat ik niet in mijn eentje was en als de rest weg liep rende ik er heel snel achteraan.

Ben benieuwd wat jullie vinden!

Yvonne_V

Re: [FOTO] Are you following this path?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:33

kvind het nogal al creeppy, dan kan er net zo poppetje uitkomen als in de fiml; the hole :P
heah BAH ENG ENG :O maar ik vind het een mooie foto

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:10

Ik vind het een mooie, intrigerende foto. :j Het enige wat ik jammer vind is dat niet meteen duidelijk is wat dit is. Het is dus een gang/tunnel (?), maar ik had net wat meer vloer aan de voorkant willen zien zodat dat meteen duidelijk zou zijn. Ik dacht nu namelijk in eerste instantie aan een soort put. Maar verder een gave foto hoor. :j

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 17:14

Ik vind hem wel gaaf, er zit ontzettend veel diepte in, bijna of het 3D is! Het enige waar ik me aan stoor is de linker en rechter zijkant, maar ik kan niet echt zeggen waarom... misschien net iets te krap afgesneden ofzo?

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 08:51

Erg urban ;-)
Jammer dat je niet recht voor die tunnel gestaan hebt.

CARAAA__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 09:08

gave foto!
ik zie precies het midden 'vanachter' een meisje zitten die een beetje scheef zit :+

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 16:40

Hier ook een mooie foto, toen ik het topic opende en het eerste stukje van de foto zag moest ik aan een computer spel denken ( splinter cell ).

Gave foto, ja had misschien wat rechter ervoor gekunt. Wat is het? Riool?

En inderdaad nu je het zegt @CARAAA__ als je goed kijkt.......

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-11 17:08

De foto had ik inderdaad iets rechter van voren mogen maken, maar ik vond het zo eng en net toen ik daar stond liepen de mensen waar ik daar mee was ineens weg en ben ik er achteraan gesprint dus ik heb ook maar 2 foto's gemaakt daar. :') Het gevoel wat ik kreeg van die plek komt in ieder geval goed naar voren hihi. Eigenlijk had ik op het gehele terrein een beetje een naar gevoel over me heen en dan was het ook nog eens schemer (en even later) pikkedonker met allemaal van dit soort tunneltjes :=

Trouwens! Misschien interresant om te weten! Maar door dit tunneltje liep ook een soort spoor, dus hier hebben karretjes doorheen gereden.

Ik heb ook nog een foto van dit tunneltje waarbij het net lijkt of er een man staat (maar eigenlijk lijkt die ook wel een beetje op een dansende aap :')) Maar als je goed kijkt zie je dat je bij de scherpe foto precies hetzelfde beweging ziet achterin
Voor de liefhebbers!: http://img543.imageshack.us/img543/9979/img3231c.jpg

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:10

ik vind de foto iets engs overzich hebben maar ook iets uhm gaafs.
zag alleen niet zo 123 wat het was

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:25

Horsii_mine schreef:
De foto had ik inderdaad iets rechter van voren mogen maken, maar ik vond het zo eng en net toen ik daar stond liepen de mensen waar ik daar mee was ineens weg en ben ik er achteraan gesprint dus ik heb ook maar 2 foto's gemaakt daar. :') Het gevoel wat ik kreeg van die plek komt in ieder geval goed naar voren hihi. Eigenlijk had ik op het gehele terrein een beetje een naar gevoel over me heen en dan was het ook nog eens schemer (en even later) pikkedonker met allemaal van dit soort tunneltjes :=

Trouwens! Misschien interresant om te weten! Maar door dit tunneltje liep ook een soort spoor, dus hier hebben karretjes doorheen gereden.

Ik heb ook nog een foto van dit tunneltje waarbij het net lijkt of er een man staat (maar eigenlijk lijkt die ook wel een beetje op een dansende aap :')) Maar als je goed kijkt zie je dat je bij de scherpe foto precies hetzelfde beweging ziet achterin
Voor de liefhebbers!: http://img543.imageshack.us/img543/9979/img3231c.jpg

Ja inderdaad lijkt op iemand die via een kabel naar beneden glijd, zullen we het maar op lichtval houden :+