http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2011/074/3/6/are_you_following_this_path__by_marlynoo-d3bou6x.jpg
Deze foto is gemaakt op een Duits industrieterrein (in de nacht van het drama van de loveparade overigens.. Je kon de muziek horen vanaf waar we waren). Ik kreeg echt ontzettend de kriebels van deze "tunnel". Dit industrieterrein was geheel verlaten en opgengesteld zodat liefhebbers er een kijkje konden nemen. Nou, het was echt adembenemend! We zijn er van uur 8 's avonds tot half 2 's nachts geweest (oeps!). Ik vind dat deze foto goed weergeeft wat voor gevoel ik op veel plekken kreeg daar. Ik was dan ook heel blij dat ik niet in mijn eentje was en als de rest weg liep rende ik er heel snel achteraan.
Ben benieuwd wat jullie vinden!

maar ik vind het een mooie foto
Het enige wat ik jammer vind is dat niet meteen duidelijk is wat dit is. Het is dus een gang/tunnel (?), maar ik had net wat meer vloer aan de voorkant willen zien zodat dat meteen duidelijk zou zijn. Ik dacht nu namelijk in eerste instantie aan een soort put. Maar verder een gave foto hoor. 
Het gevoel wat ik kreeg van die plek komt in ieder geval goed naar voren hihi. Eigenlijk had ik op het gehele terrein een beetje een naar gevoel over me heen en dan was het ook nog eens schemer (en even later) pikkedonker met allemaal van dit soort tunneltjes