[FOTO] Sabrina.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

[FOTO] Sabrina.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 18:25

Met Sabrina op 2 locaties geweest en heel verschillende shoots gedaan. Hieronder dus 2 heel verschillende foto's, die op de scooter komt in het bedrijf te hangen, vandaar ook het duidelijk aanwezige logo ;)
Zelf fotograferen en reflectiescherm richten is nog niet zo makkelijk, misschien toch maar even een standaard voor dat ding halen.

Afbeelding

Afbeelding

Saskiaa_

Re: [FOTO] Sabrina.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:42

De eerste vind ik niets. Ik kijk telkens naar die pluk haar die voor haar ene oog hangt en vraag me af wat dat voor pluchen ding is wat ze in haar hand heeft. Verder is hij links ook erg overbelicht.

De tweede vind ik wel leuk. Jammer van het merk, maar als ie in het bedrijf komt te hangen kan ik me dat wel voorstellen. De graffiti achtergrond vind ik goed gekozen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 18:43

pluchen ding is een giletje die van haar andere schouder afhangt :D

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:21

Die eerste vind ik interessant.. Maar ik erger me aan de achtergrond die precies 'snijd' met het haar. Weet niet hoe ik het uit leg :P Het plukje haar scheid precies de kleuren wit en bruin op de achtergrond. Misschien qua positie wat meer naar boven, nu wordt haar hoofd ietsje afgesneden. :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:34

de eerste vind ik niet mooi/geweldig.
de 2e vind ik wat hebben, grafitti op de muur doet wel wat en dan met de scooter ervoor