[FOTO] Who's that guy?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

JVBdesign

[FOTO] Who's that guy?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-11 15:20

Hoi allemaal,

Eindelijk mag ik hier mijn fotootjes plaatsen :D Tja en nu wordt het kiezen.
Bij deze eerst een serie van een oude vriend van me die het leuk vond om eens model te staan. Helaas waren de foto's zo
groot dat ik ze eerst flink moest verkleinen op te kunnen uploaden maar kwaliteit hier op de computer is in ieder geval prima.
Voor de geïnteresseerden, de foto's zijn gemaakt met de 5D Mark 2 en 24-70 2.8 L USM/70-200 2.8 L IS USM lens (zo hele mond vol :) )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Saved the best for last
Afbeelding

En nee dames, hij is niet vrijgezel :D

Marit

Re: [FOTO] Who's that guy?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:06

Jammer :D

Mooie foto's! Mooie composities en goed de kracht uitgebeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:09

Ik vind de eerste foto zo'n raar effect hebben door de overbelichting aan zijn zijkanten. Net of er ineens veel bredere heupen van iemand anders onder zijn bovenkant geplakt zijn.

Verder prettige plaatjes om naar te kijken, mooi neergezet, lekker helder.

Maar ehhhh ik zou het er niet op kunnen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:15

Ik vind het technisch gezien mooie foto's; lekker fris en helder. Maar verder doen ze me helemaal niks. Het is best een mooie jongen, maar dit is allemaal te geposeerd en 'nep'. Dan komt de tweede foto nog het fijnst op me over. Het zal een kwestie van smaak zijn, ik houd gewoon niet van dit soort 'model'foto's. Ik ben benieuwd hoe hij overkomt op de foto als het allemaal wat natuurlijker is, misschien zelfs op buitenfoto's.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:18

Ben het met sonja eens over de eerste foto, net alsof hij geplakt is op veel bredere foto. Maar ik denk ook dat het deels door zijn taille is dat het beeld raar lijkt.

De kunstige fotos (2-3) vind ik het beste, verder zou het inderdaad iets spannender kunnen.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 17:24

Ben het met de dames hier boven eens, foto 2 +:)+

Foto 3 en foto 8 vind ik ook heel mooi !

De laatste 2 vind ik te geposeerd.

Welke vind het model zelf mooi???

xReetch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-11 20:38

het zijn hele mooie foto's :P vooral nummer 2 en 3 :P
ik vind persoonlijk alleen de gezichtsuidrukkingen net niet bij de foto's passen...
misschien had het model iets stoerder moeten kijken inplaats lachen :+

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 09:09

Dit zijn nou mooie foto's! Zo zie ik ze graag. Wat mij betreft niks op aan te merken.
Wellicht mooi les materiaal voor een hoop "fotograafjes" op bokt? :-)

Complimenten!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 09:37

Ten eerste, wat een superlekker model heb jij zeg, daar wil ik wel een beschuitje mee eten :D <3

nette compositie, vindt alleen de 1e foto een beetje apart, net of je model van was is.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 09:42

Amarach schreef:
Wellicht mooi les materiaal voor een hoop "fotograafjes" op bokt? :-)

Als je een spiegelreflex hebt dan ben je toch automatisch fotograaf? :=

Maar weer ff on topic:
Mijn favoriet is foto 3. Bij de andere foto's vind ik de composieties niet 'lekker'. Dat is echt persoonlijke smaak hoor.
Ik heb trouwens zo'n zelfde setje glaswerk gecombineerd met een 20D en 30D (en vandaag komt er een 12-24 bij *\o/* )

JVBdesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 12:01

Bedankt allemaal voor de reacties en sorry voor het late antwoord terug!
Ik heb inderdaad een vrij aparte stijl waar je van moet houden. Ik vind het vooral belangrijk dat de foto's technisch gezien in orde zijn en wat betreft de stijl is het nogal persoonlijk. Maar altijd leuk om ook jullie meningen te horen. Er zitten hele leuke complimenten bij..tnx! :)

@Amarach: Gave reactie!
@ Gabyfedde: Haha ik verkoop ook camera's in een winkel, je wil niet weten hoeveel mensen voor een 1000D komen omdat ze professionele bruiloften willen gaan fotograferen :D No offence tegen de mensen met die camera, leuk ding hoor, maar toch echt niet geschikt voor professionele en duurbetaalde reportages ;) En de vraag 'nu heb ik een camera van 500 euro en er komen nog geen goede foto's uit,..ik denk dat ie stuk is :D komt ook nog wel eens lang hehe. Maar gaaf setje heb je ook! Ik ga zelf nog door voor de 85mm. Jouw foto's zien er ook goed uit.
@ThreeFingers: Het model kon zelf bijna niet kiezen, maar we zijn er het allemaal wel over eens dat we degene met zwarte achtergrond toch wel heel gaaf vinden en de foto's die hier in zwart-wit geplaatst staan

Wat betreft het overige commentaar begrijp ik jullie punt bij de eerste foto. Verder staat er binnenkort nog een shoot met hem gepland en dan wil ik weer eens voor iets anders gaan :)

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 21:06

Wat betreft de 1000d mensjes ben ik het roerend met je eens!! En hoeveel mensen trappen er niet in. Maar goed dat is mooi materiaal voor een ander topic. Laten we deze niet verpesten ;-)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 08:01

Ik vind de foto's wel kracht uitstralen, maar ik ga mee wbt de 1e foto, had het gevoel dat ik een stuk van zijn lichaam miste..

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:29

vind de foto's mooi geschoten maar ook ik ga mee over de 1ste foto :j