[SCH] Naambordje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

[SCH] Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 21:19

Ik heb vakantie en eigenlijk niet zo heel veel te doen momenteel dus besloot ik om eens wat te gaan knutselen. Het lijkt me best leuk om zo af en toe voor mensen voor een kleine vergoeding wat naambordjes te maken en dit ben ik eens uit gaan proberen!

De naam die er op staat slaat trouwens op mijn naam Marlyn, maar gezien niemand mijn naam ooit weet uit te spreken heb ik besloten het ze even wat gemakkelijker te maken en de y te verbouwen dat er een i staat, maar je toch nog wel de y er in kunt herkennen mocht je het weten ;)

Afbeelding

Ik ben benieuwt wat jullie van mijn 1e poging vinden! :)

Ik heb trouwens gewerkt met een klein canvas doekje van 15x15 en met acryl verf.

rhanasasja

Re: [SCH] Naambordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:37

Mooi geschreven! Maar nog wel een beetje saai....

Klodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 17:38

Inderdaad een beetje saai, gooi aan de zijkanten er een andere kleur die erop lijkt (geel bijvoorbeeld) of de kleur iets lichter/donkerder op. En dan proberen te laten overlopen, je zult zien dat het dan al veel minder saai oogt!

Verder wel mooi geschreven! Dat zou mij nooit lukken, maar mijn handschrift is ook wel heel erg bagger... :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 15:59

Ik heb juist expres geen nette overloopjes gebruikt zodat het een beetje een vlammenzee effect kreeg. Hij is inderdaad nog een beetje saai :j Maar wel heel fijn om zo een keertje te oefenen! Ik had namelijk nog nooit met acryl geverft :)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 19:27

de letters en de kleur zijn mooi! :)
alleen inderdaad zoals wordt gezegd een beetje saai ja.
maar ik zou het ook niet weer te druk maken dan is het ook weer zo jammer van de letters enz.