Hm nee ik ben het niet echt met je eens. Natuurlijk vind ik het fijn dat je commentaar geeft, maar ik zou er graag een reactie op geven.
Ik ben benieuwd wat jij bedoeld met "grauwe" foto's? Op mijn beeldscherm varieren de kleuren namelijk van geel/oranje/bruin naar groen en blauwtinten
Over de composities.. die zijn volgens mij niet standaard. Ik vraag me af hoe een fotograaf een kind in de natuur op "spannende" composities wil fotograferen waarbij het ook nog eens natuurlijke foto's moeten lijken. Dat vraag ik me dus echt af, wat jij bedoeld met saai. Het is niet onaardig bedoeld ofzo maar het voelt gewoon nogal raar als er zulk commentaar wordt geschreven waarbij ik dan denk: Ja hoe willen ze het dán hebben? Welke standpunten, welke composities zijn dan wél spannend? En ik geloof dat ik op die vragen ook geen concreet antwoord kan krijgen.
Ook was ik nieuwsgierig wat je van mij verwacht. Deze soort foto's is mijn stijl, dit is hoe ik fotografeer. Ik snap best dat mensen andere onderwerpen spannender vinden, maar kinderfotografie is gewoon mijn ding. Dit is waar ik me fijn bij voel, en als ik dan te horen krijg "wat heb je nog meer in huis" dan voelt dat dubbel. Ik wil mezelf niet verantwoorden over hoe en wat ik fotografeer, ik ontwikkel mezelf wel. T komt allemaal wel
Misschien plaatst ik de volgende keer wel weer hele andere foto's. Blijvend in mijn eigen stijl, dat wel. Misschien ben je dan wel aangenaam verrast. Ik zou zeggen; heb nog even geduld en je zult vanzelf zien waar ik mee aankom de komende tijd