[FB]Inspiratie nodig voor amateurwerkje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Melissaaaaa

[FB]Inspiratie nodig voor amateurwerkje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 19:54

Allereerst: het is écht niet m'n bedoeling om even iemand mijn opdracht te laten maken, ben alleen inspiratieloos!
Voor het vak tekenen op school kregen we de opdracht een flyer te ontwerpen voor een bestaande tentoonstelling. Ik heb gekozen voor een tentoonstelling over Barbies door de jaren heen, van het Speelgoedmuseum. Nu ben ik een ongelooflijke kneus wat betreft bewerkingsprogramma's, dus daarom heb ik gekozen om het daarmee te doen omdat ik nu een soort verplicht ben om uit te zoeken hoe alles werkt (waar ik normaal dus het geduld niet voor heb :+ ) .
Maargoed, nu het 'probleem' :P Ik ben al wat uurtjes bezig geweest (ja ik weet het, is niet te zien aan het resultaat :=) en heb nu dit:

Afbeelding

Natuurlijk moet alle tekst en info over de tentoonstelling er nog bijkomen, maar even voor het idee.
De barbies staan op 'tijdsvolgorde' en die hoofden onderaan zijn ook bedoeld om het tijdsverschil weer te geven: de één komt uit 1950 en de ander uit 2010. De docent heeft gezegd dat ik aan dit ontwerp nog een eigen draai zal moeten geven, iets origineels. Plus experimenteren met letters (mijn idee om het met de 'originele' Barbieletters te doen werd afgekraakt :+ ).
Nu heb ik al wat geprobeerd met verschillende letters, maar vraag ik me af wat jullie er bij vinden passen, wat zou je willen zien op een flyer? En als er dan ook nog misschien iemand een origineel ideetje heeft van wat ik zou kunnen veranderen, dan hoor ik dat heeul graag :D

zodiacje

Re: [FB]Inspiratie nodig voor amateurwerkje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:58

Buiten je gehele vraag om vindt ik vooral dat je twee barbies op de voorgrond veel te krap zijn afgesneden.
Het lijkt voor mij net alsof slechts de helft van de foto wordt geladen door de compu.

Verder moet je zelf je huiswerk doen he? :=
Probeer flyers en advertenties te bekijken en dan vooral degene die jou aanspreken en bekijk goed wat je dan aanspreekt.

Succes ermee!

Melissaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 20:02

Hmm ja, nu je het zo zegt. Ga ik zeker wat aan doen!
Enneh, ik maak m'n huiswerk altijd braaf zelf hoor haha en ik vraag enkel naar tips en misschien ideeën :) Maar die van jou is de eerste, dankjewel!

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:20

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [FB]Inspiratie nodig voor amateurwerkje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:26

Huiswerk dien je inderdaad zelf te maken. Een topic als dit is dan ook niet toegestaan.