[FOTO] black and white.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Six

[FOTO] black and white.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-11 17:35

Het is echt onwijs lang geleden dat ik hier wat gepost heb.
Geen paard deze keer.. maar een model.
Wat vinden jullie van deze foto's? :)

Afbeelding

Afbeelding

--
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 07-03-11 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] correct in de titel gezet.

Mireille

Re: [FOTO] black and white.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 20:29

De eerste: mooi! Mooi licht, mooie tinten en een mooi contrast. Je ziet ieder haartje en ieder sproetje en zo krijgt de foto ontzettend veel diepte. De pose is zelf niet heel erg spannend/vernieuwend. Maar de blik doet in deze alles. Dat zorgt er voor dat de foto heel erg intrigerend is.
Enige puntje van kritiek zou zijn dat de schaduw in de plooi van haar trui (onder de arm, rechts) iets te opvallend is. Die zou je met een brush iets terug kunnen brengen om het minder op te laten vallen.

De tweede vind ik persoonlijk een stuk minder. De compositie is het nét niet, de blik is niet zo krachtig als op de eerste plaat en heel eerlijk... de blote buik stoort me. Maar dat is misschien een stukje persoonlijke smaak. Wat wel een geslaagd punt is in deze plaat is vind ik de inkadering door middel van de bosjes in de achtergrond die naar elkaar toe lopen met een (het lijkt wel bijna een) verdwijnpunt in het midden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:28

Dan heb ik een gelijke persoonlijke smaak want ik vind die blote buik ook helemaal niets. Voegt ook niets toe aan de foto, leidt eerder af omdat ik ging zitten kijken of dat model nou van boven zo dik was ofzo maar dat bleek dat zwarte topje slechts te suggereren. Ik vind het model zelf ook minder sterk op de tweede foto. Het licht daarentegen vind ik heel erg mooi zo!

De eerste foto vind ik helemaal mooi. Mooie blik bij je model en de contrasten zijn prachtig. Erg mooi gelukte plaat!

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 08:16

De foto's zijn technisch mooi. Mooi belicht, fijne compositie.
Ik zou de volgende keer alleen een model uitkiezen die er wel zin in heeft. Deze kijkt zo arrogant en verveeld uit haar ogen dat het de foto geen goed doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 08:38

Amarach schreef:
De foto's zijn technisch mooi. Mooi belicht, fijne compositie.

Hier ben ik het helemaal mee eens. :j

Amarach schreef:
Ik zou de volgende keer alleen een model uitkiezen die er wel zin in heeft. Deze kijkt zo arrogant en verveeld uit haar ogen dat het de foto geen goed doet.

Maar hiermee totaal niet. ;) Ik vind de blik juist prachtig, vooral op de eerste foto. Ik blijf kijken, het is intrigerend, roept vragen op over wat er 'achter' die blik zit. Het komt heel echt en rauw op me over en dat vind ik juist prachtig.

Gave foto's! +:)+

Six

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-11 17:47

Bedankt voor de onderbouwende reacties! :)
Het model was/is totaal niet arrogant en verveeld... ik had haar gevraagd om zo te kijken haha :)

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 19:27

hoii ^^

ik vind deze foto erg mooi want je hebt een bepaalde style gedaan en ik vind het erg goed gelukt :) en nummer 1 is supper mooi die blik en zo mooi gedaan ^^ mooi haar heeft ze eingelijk ^^

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 23:26

Die eerste foto is echt heel gaaf.. je blijft er naar kijken, maar toch een heel rustig beeld. Hele fijne foto! Kan ook zo in een mode-blad kwa sfeer.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 12:41

Ik vind haar juist heel suf en niets zeggend kijken, apart model! Maar qua foto technisch vind ik ze echt erg mooi. Ik vind de 2e juist een interessante compositie hebben en haar kleding past er een soort bij.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:32

ik vind de eerste foto mooi, maar die 2e.. die blotebuik had van mij niet gehoeven.