Daarom kwam ik op het idee om 'videoshoots' te maken. Ik kom bij je opnemen en vervolgens monteer ik de beelden tot een filmpje. Je kan zelf de muziek uitzoeken die eronder komt en je krijgt het filmpje op een cd thuis gestuurd.
Is hier interesse in? Zoja, hoeveel zou je er maximaal aan uit willen geven (rekenhoudend met grote investering van tijd in het monteren)?
Een voorbeeldje, helaas is youtube een kwaliteit killer.
Groetjes Nicky
Heb eigenlijk geen idee hoeveel zoiets zo moeten kosten. 20 euro ofzo? Weet niet hoe groot het formaat van het filmpje is. Dat maakt natuurlijk wel verschil.
. Ikzelf vind het geweldig als iemand mij eens kan filmen want dat lukt niet met mezelf. Het klinkt duur, maar ik zou er zeker 100 euro voor vragen, zeker als je hele mooie kwaliteit kan leveren (dus ook mooi editing/After Effects). Je materiaal en nabewerking zijn gewoon kostbaar. Voor een fotoshoot vraagt men al rond de 60 euro. Waarom dan niet voor een filmpje?

Voor zo`n prijs verwacht ik wel meer kwaliteit in de afwerking e.d. Zoals deze nu is zou ik hier 30 euro voor willen betalen. Als je meer ervaring hebt kan je het altijd nog verhogen 
)
Maar bij mij roept dit filmpje nou niet bepaald iets op van ' Dat wil ik ook van mijn paard laten maken '
' .... En mocht je echt goed worden is het echt een goed concept (ik heb er ook wel eens over na zitten denken
) dan is het ook echt iets gaafs en veel leuker dan foto's vind ik