[ART] T-shirt voor mijn broertje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

[ART] T-shirt voor mijn broertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 20:18

Mijn broertje is helemaal gek van japanse anime. Ik bedacht me toen dat het een leuk idee zou zijn om voor zijn verjaardag een anime T-shirt te maken.
Zie hier het resultaat:

Afbeelding

Het is gemaakt met textielverf op een gewoon katoenen shirt met lange mouwen. Ik heb vanaf een plaatje van internet de lijnen overgetrokken op strijkpapier en de belijning zo erop gestreken. Invulling is gedaan met de textielverf. Daarna heb ik het met de hand veruwt met water en een steen om een wat verwassen uiterlijk eraan te geven.

Weet nog niet zeker of ik het zo laat, ik heb nog rood om de ogen extra te tinten, het moet er natuurlijk wel uit blijven zien als een enge vampier :P. Misschien dat ik op de achterkant nog een tekst neerzet waarvan ik weet dat hij die heel mooi vindt en die bij dit anime figuur past. Verder kan ik met zilver de patronen op de hoed nog iets sterker aanzetten.

Wat vinden jullie ervan, zal ik het zo laten of er toch nog iets aan veranderen?

Douce

Re: [ART] T-shirt voor mijn broertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 21:02

Ik zou je plannen uitvoeren :j. Denk dat het dan nog iets enger wordt en als ik zie wat je nu kan zal het vast niet gaan mislukken als je de rest erbij doet ;)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-11 13:23

Ik zou wel voor de rode ogen gaan! Niet voor het zilver op de hoed. Dat wordt dan weer te veel. Maar wel heel gaaf idee zo zeg!

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-11 14:18

Ok dan ga ik vanmiddag of morgen nog even de ogen rood maken. Dan moet ik wel de pupil iets extra aanzetten met zwart, anders valt die weer weg in een rode iris :P.