gisteren heb ik deze afgerond. ik loop echter tegen een aantal dingen aan en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen
voor mij is het de eerste keer dat ik met pastel op een groter papier werk en dat is me eigenlijk wel aardig afgegaan vind ik zo.
-structuur van de vacht/neus en schaduwen. hoe krijg ik deze meer met elkaar verweven? ik heb nu een lichte laag van gogh soft pastel als ondergrond, dan de kleuren en grote plekken met jaxell en de afwerking met bruynzeel potloden.
-het wit van de borst krijg ik niet goed ''weggewerkt'' naar de ronding die daar zit (richting buik zeg maar).
-een aantal dingen kloppen niet-als verhouding-, mn de rug, die te hoog onder het oor zit en die ik iets compacter had moeten maken, dan had 'ie beter onder het hoofd gepast... ook vind ik de rechterpoot niet helemaal lekker. hij gaat me iets te veel naar links. andere meningen zijn echter dat dat niet zo is...
wat denken jullie? als laatste klopt het rechteroog niet, het is iets te smal en iets te veel zwart linksboven. ennuh... ze kijkt je op de foto inderdaad niet aan
dit is de foto:

en dit is het resultaat:

en een detail van het hoofd-voor de ogen: