'Maar mahaaam!' zuchtte ik. 'Waarom mag ik het nou niet, alle paarden hebben al een verzorgster, ik kan mijn hond niet als paard gebruiken en nu verveel ik me dood!' zei ik boos. 'Ik wil een eigen paard!' zeurde ik door. 'Nee Rosalie, NEE! N-e-e: Nee!' riep mijn moeder boos. 'NAAR JE KAMER, NU!' riep ze nu heel kwaad. 'JE BENT DE STOMSTE, ALLER STOMSTE MOEDER DIE IK OOIT HEB GEHAD!' riep ik huilend. Ik stampte de trap op en deed de deur met een klap dicht. 'Stomme stomme stomme moeder heb ik toch..' fluisterde ik. 'Ze begrijpt het niet..' snikte ik. 'Ze begrijpt mijn liefde voor paarden niet..' Ik ging op mijn bed liggen. 'Misschien moet ik maar een boek opzoeken of informatie op internet over het onderwerp: 'Hoe kan ik mijn moeder overhalen om een paard voor mij te kopen?' Ik lachte in mezelf. Als dat toch eens bestond.. Ik belde mijn vriendin op en vertelde het hele verhaal. 'Ze denkt waarschijnlijk dat ik mijn paard gewoon dood laat gaan' zei ik boos. 'Michelle, zo iets zou ik toch nooit doen?' vroeg ik aan haar. 'Nee! Jij kan echt goed voor paarden zorgen, daarom ben je ook stalhulp op de manege. Jij kan paarden ook liefde geven, ook al kan je er niet op rijden!' Ik zuchtte. 'Ik moet gaan, doei! Ik zie je morgen op school, daar praten we verder.' Ik hing op. Hoewel het vroeg in de avond was, ging ik al in bed liggen. Ik was zo moe. Na veel denken viel ik in slaap.
Verder? Tips & Reacties?
Liefs Naomi!
LovesTessa
Geplaatst: 01-03-11 19:56
Meer! Meer! Meer! Vind het super geschreven, en het is fijn om te lezen. Wil er zo een boek van lezen Verder heb ik niet echt tips ofzo, omdat nederlands mijn slechtste vak is
Zoals je in de regels van Uit de Kunst na kan lezen, dient een verhaal in delen uit minstens 1500 woorden per geplaatst deel te bestaan (ongeveer 3 pagina's in Word) Aangezien dat hier niet het geval is plaats ik een slotje. Als je aan de regels kan voldoen kan je een nieuw topic openen.