[FOTO] Montsé

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

esther_sonja

[FOTO] Montsé

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 15:50

Dit zijn de foto's waarom het gaat: :)
Eerlijk gezegd had ik totaal een heel ander idee in mijn hoofd met een compleet ander thema :)
Dat paste alleen niet goed bij dit model zoals ik het had bedoeld dus dachten we, dan doen we toch een 'normale' fotoshoot :)
maar dat werd ook weer saai, op een gegeven moment is er met veel gelach en prutsmuts dit eruit gekomen :)
Totaal niet de bedoeling, maar eigenlijk best wel tevreden met het resultaat :D

1.Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
4.Afbeelding

En dit was een beetje voor ons een geval van net wel, net niet.. :) twijfel dus :)..
Oh ja en beetje twilight idee :D!
5.Afbeelding
6.Afbeelding

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:53

Ik vind ze niet zo denderend, omdat ze eigenlijk allemaal niet scherp zijn/lijken. Verder vind ik de ogen van het model op 2 en 6 niet mooi bewerkt en haar blik vind ik op alle foto's eigenlijk ook niet mooi. Ook ben ik geen fan van sepia en vind ik de pose op nummer 4 niet bij de kleding passen.
Sorry. :)

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 17:37

Maakt helemaal niet uit hoor !
Liever commentaar en tips waar ik wat mee kan, dan geen reactie! :j
Dat van de ogen ben ik het mee eens, op nummer 6 kregen we zelf een beetje het 'twilighthype' idee bij :') dat was zo bedoeld, maar bij 2 viel het me niet echt op eigenlijk :)
Met de pose en de kleding bij nummer 4 ben ik het ook mee eens :) Dit was een 'luckyshot' toevallig dat die vuist scherp naar voren kwam terwijl ze bewoog, dus ook totaal niet de bedoeling haha :P
Bedankt voor je reactie :)! ik zal voortaan beter letten op de scherpte, kledingverhouding met de pose en de bewerking :)!