[DIGI][WIP] Haflinger van SjakieXX

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

NorwayFjord

[DIGI][WIP] Haflinger van SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 21:05

Hoihoi,

Ik zag in het aanvraagtopic paarden tekenen deze Haflinger staan en ik vond hem toch wel erg leuk. Ik heb Photoshop dus weer eens geopend en ben nu bezig met deze Haflinger.

Ik DA niet erg vaak en vaak loop ik op kleine stukjes enorm te pielen. Ik heb besloten dat ik nu lekker eerst wat losser ga werken en daarna beetje bij beetje de details ga doen. Ik loop vaak op een stuk behoorlijk vast en dan laat ik de DA gewoon zitten :o Ik ben nu dus door middel van dit topic aan het proberen om deze af te gaan maken :)

De lineart:
Afbeelding
Ik heb hem heel losjes overgetekend van de foto, ik ben nog bezig om langzamerhand zelf te gaan schetsen enzo.

De onderlaag:
Afbeelding
De kleuren kloppen hier dus nog niet echt, ik heb er een hekel aan om met het pipetje kleuren van de foto over te nemen dus ik probeer door middel van zelf te proberen uiteindelijk de goeie kleuren te krijgen.

En weer wat verder:
Afbeelding
Stiekem al een beetje achtergrond geprobeerd om te kijken wat er mooi bij staat, dat is nog een beetje proberen enzo :)

Kom maar op met die tips :D Ben benieuwd wat jullie tot nu toe vinden :)

kurida1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:24

Ziet er al mooi uit, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
De verhoudingen zien er al goed uit. :D

amazone77

Re: [DIGI][WIP] Haflinger van SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:25

''iets''zie ik aan bijde ogen....staan niet gelijk denk....kleur vind ik al erg mooi worden. :j

thoraklover

Re: [DIGI][WIP] Haflinger van SjakieXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:29

Ik zou als je moeite hebt met de schets op de computer, de schets op papier maken, en dan inscannen. Want dit is eigenlijk digitaal inkleuren (is wel mooi om kleuren enzo op te oefenen, dat wel..). Ben benieuwt naar de volgende stappen.

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 10:23

Dank jullie wel :)
Ik ben alweer een stukje verder, ik heb de neus al wat uitgewerkt en al iets aan het oog gedaan, maar daar moet ik nog even mee gaan prutsen.

Op deze foto heb ik overigens de lineart weggelaten, dat is voor mij ook om te kijken of je hem ook kan herkennen zonder de lijntjes eromheen :P Voor nu gaat dat wel goed :)

Afbeelding