Misschien raar gezegd, maar normaal raken jouw schilderijen me niet zo. Mijn stijl niet. Maar dit vind ik dus wel heel mooi! Die sterke schaduwwerkingen, dat donker met licht. De emotie. Wel lijkt de schouder (schouder toch?) nog iets te kort. Die had voor mijn gevoel wat verder naar links door moeten lopen.
Fijn om te horen, want ik probeer inderdaad wat gevarieerder te werken. Dat van de schouder is inderdaad een goed punt. Als ik er zo naar kijk, denk ik echt dat je gelijk hebt.
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 22-02-11 18:32
Ik vind hem gaaf geworden! Zeker
Klein puntje van kritiek; ik had het rechteroog liever wat lichter gezien. (net zoals het linkeroog)
Edit: ik vind dit ook zeker een andere styl dan je vorige kunstwerken die je geplaatst hebt. Ik ben benieuwd naar je komende werk.
De manier van schilderen sprak me ook heel erg aan, dus vandaar dat het direct even heb gebruikt in een schilderij.
Het linkeroog had ik zo gedaan om een sterke schaduwval te maken., Maar misschien had ik inderdaad beter OF allebei de ogen wat lichter kunnen doen, of bijvoorbeeld de hele rechter gezichtshelft donker te maken. Dankje voor de aanwijzing.
Gelukkig maar, want over de lippen heb ik erg lang getwijfeld. Ik was eerst band dat het heel raar uit zien dat de bovenlip direct over gaat in de schaduw onder neus. Maar ik ben toch wel tevreden dat ik het uiteindelijk zo heb gedaan.