[TEK] Joy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

[TEK] Joy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 16:04

Na veel op [UK] rondgekeken te hebben begon het bij mij ook wel weer te kriebelen en heb ik mijn potloden weer uit de
kast gepakt. Omdat de mooiste foto's in het Aanvraagtopic al super mooi getekend waren heb ik safe m'n eigen haflinger
getekend. :+ Om weer een beetje te oefenen, ben opzich wel tevreden met het eindresultaat maar er valt nog zát te
verbeteren. Heb erg moeite gehad met de manen ,voorpluk, hoofdstel en grote oppervlakten.

Is op een schetsblok gedaan en deze keer alleen met HB en 2B potlood.

Tips zijn dus zeker welkom!

Afbeelding

Hier de foto. :)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xkimmx op 19-02-11 16:18, in het totaal 3 keer bewerkt

julio111

Re: [TEK] Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:07

Nou ik vind hem erg mooi gelukt!
De verhoudingen kloppen naar mijn idee ook goed en ik vind hem er erg leuk uitzien hoor na een tijdje niet getekend te hebben ;)

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:22

WAUW ik vind je tekening erg mooi gelukt!! De voorpluk had nog iets 'wilder' gemogen.. maar dan nog.. je kan hem zó aan de muur hangen

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 16:25

Bedankt voor jullie snelle reacties! Vind hem op de computer opeens niet zo mooi meer. :+ Zijn nog veel dingen te verbeteren en heb er idd wel ebetje mijn eigen draai aan gegeven vond der voorpluk hier wel wat té wild. :+ Maar bedankt!

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 16:27

En misschien had het oog ietsje kleiner gemogen (ik vind hem trouwens op de tekening wel aansprekender omdat ie ietsje groter is hoor) , maar verder vind ik hem echt super!