[TEK][WIP] Family

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_S

[TEK][WIP] Family

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 16:27

Hallo Allemaal,

Dit topic had ik al een eerder geopend maar bleek dat ik die week al een topic geopend had, dus hier nogmaals!

Ik kreeg de opdracht om 3 mensenhoofden te tekenen op A3 papier met graffiet. Dit was voor mij helemaal nieuw
ik teken eigenlijk alleen dieren. Hoewel het nieuw was ben ik toch al zeer tevreden over het resultaat.

Hier een Work in progress en verderop hoe ver ik nu ben!

Afbeelding

Afbeelding

Zo is hij nu:
Afbeelding

Helaas heb ik niet meer tussenstappen, en ben ik ook niet tevreden over de kwaliteit foto.. ik probeer snel een betere te maken ;) In het echt zitten er niet zo veel vlekken in het 2e hoofd :')
Groetjes Michelle

Anne_Baukje

Re: [TEK][WIP] Family

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:45

Hele aparte stijl heb je. Het is bijna een beetje cartoon. En dat komt door je harde lijn gebruik. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de ogen, ze lijken te groot en zijn heel erg omrand. Ook de rimpels zijn heel erg zichtbaar. De schaduwen in het gezicht en de kleding zijn vrij hard. Je maakt een soort van vlekken voor de schaduwen. Als je het realistischer wilt hebben, moet je proberen wat zachter te tekenen. Dus laag over laag, voorzichtig schaduwen donkerder maken en licht en donker vloeiender in elkaar over laten gaan.
Maar wel erg netjes voor de eerste keer mensen!