Zijn goed opweg, maar ik zou nog even naar de manen van het paard kijken .
FornoydHest
Geplaatst: 16-02-11 20:05
Ik vind ze mooi, maar met welk programma bewerk je? Ik heb een aantal tips: Bij de eerste zou je de belichting van het paard kunnen bewerken. Nu is de lichtinval verschillend, van de achtergrond en het paard. Het paard is zeg maar te licht/fel voor de achtergrond. De tweede vind ik erg leuk! Ik vind dat het niet altijd helemaal echt hoeft te lijken. Op het tweede plaatje heb je de tekst wel heel leuk bewerkt Ik vind bij beide alles wel heel netjes uitgeknipt, bij de billen van het paard en de boom had je het iets zachter kunnen maken, zodat het wat 'echter in elkaar overloopt'. Ik hoop dat je wat met m'n tips kan, maar ga zo door! Het ziet er goed uit!
Ja zeker daar kan ik zeker wat mee ö Ja eigenlijk zou je die manen zelf moeten maken omdat uitknippen er niet uit als manen uti ziet maar dan vind ik het nog erger mislukt XD Ik gebruik Paint shop pro 11 ( ja voor manips. kun je beter Gimp gebruiken (A) ) Ja de belichting is ook niet helemaal, maar kheb nog niet echt door hoe ik dat moet oplossen @ psp 11 heb er wel op sommige plekken witte/donkere strepen op het paard gezet, maar daarvan kun je niks meer zien
Ik werk zelf ook met GIMP. Echt een fijn programma. Lukt het je met GIMP wel, met de belichting etc.? Anders mag je wel een keer een pb sturen, dan zal ik je proberen te helpen