[FOTO] wanda

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

zoofje

[FOTO] wanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 08:39

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

even je hoofd draaien :P
Afbeelding

door uplaoden is hij veel minder scherp geworden, jammer ;(
Afbeelding

ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Sabinee__

Re: [FOTO] wanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 08:41

Ik vind eigenlijk alleen de tweede foto echt leuk, alleen daarbij stoort me dat haartje en de achtergrond..
Als de achtergrond gewoon groen was geweest van de wei oid had ik hem echt heel tof gevonden ! :)

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-11 08:49

Sabinee__ schreef:
Ik vind eigenlijk alleen de tweede foto echt leuk, alleen daarbij stoort me dat haartje en de achtergrond..
Als de achtergrond gewoon groen was geweest van de wei oid had ik hem echt heel tof gevonden ! :)

je hebt gelijk maar ik heb de fotoos genomen toen ik me verveelde enik kon haar niet zomaar in de wei zetten :D
dat van dat haartje is jammer ja :P

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 09:59

Ik weet niet of je de OP nog kunt wijzigen, maar anders zou ik de foto's even wat verder uit elkaar zetten.
Dat kijkt even wat makkelijker, nu word het een grote foto:).

Ik vind 2 en 4 wel leuk gedaan.
Zou wel voortaan iets meer zorg besteden aan de omgeving, ookal heb je de foto's uit verveling gemaakt.
Het maakt een groot deel uit van je foto en kan je hele foto maken of breken en dat is gewoon zonde als je een mooie foto hebt gemaakt!

Probeer ook goed te focussen op wat je scherp wilt hebben en wat je onderwerp is van de foto.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 10:55

mm heb hier meer het gevoel dat het wat meer klikklak foto`s zijn dus meer van ow verveel me maak maar even paar foto`s mis de daar achter liggende gedachten in de foto`s.

en over die scherpte die weg is na het uploadde geloof ik eigenlijk weinig van

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 12:12

Ik ben het eens met pinkie87.

De smoes dat de scherpte weg is na uploaden wordt veel gebruikt. In feite klopt het dat de kwaliteit wat achteruit gaat. Maar dit wordt helaas nog wel heel vaak gebruikt als smoes.

Probeer te werken aan je composities en de scherptediepte.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 13:38

Foto's worden niet onscherp door uploaden, de kwaliteit kan wel minder worden, maar niet zo dat een foto opeens op een ander punt is gefocust :) ik vind enkel 2 en 4 iets hebben, maar ook weer niet helemaal. Bij 4 vind ik sowieso dat je de moeite even had kunnen nemen om hem te draaien, want je maakt wel een topic waarmee je "jezelf" presenteert en tips wil ontvangen, dan kun je wel even een foto goed zetten :P De laatste had je van mij gewoon weg kunnen laten, de 3e ook gezien die niet scherp is. Volgende keer inderdaad meer tijd besteden aan de omgeving, ook al zijn ze uit verveling gemaakt, je plaatst ze op FK dus zorg er wel voor dat je ze een beetje bewust maakt zodat we je goede tips kunnen geven voor de volgende keer :D veel succes!